sobota, 25 czerwca 2016

#2 Summer

Mordy kochane!Życzę wam miłych,spokojnych wakacji.Dlaczego życzę wam spokojnych wakacji?Hmm..Islamiści..uważajcie gdzie wyjeżdżacie.Ja niestety do Londynu nie jadę.:( Ciocia do mnie przyjedzcie,dlatego bo wizy..i jeszcze Wielka Brytania odeszła z Unii Europejskiej.Więc dlatego.A wy gdzie wyjeżdżacie?;) Do mnie przyjeżdża za tydzień kol!Myślę że będzie fajnie ;3 dzisiaj rozstawiam dużyyyy basen (taki dla mnie sięga do piersi XD) no i jest mega duży więc rozstawiam.No i trampolinę myślę żeby rozstawić.;3 Dzisiaj wgl mam Grilla będze fajnie.Ale skończymy tu o rl.

1 Sprawa.Świadectwo.Jakie macie świadectwo?!:D Przyznawać się!Mi się oceny zmieniły i mogę wam pokazać swoje świadectwo :

2 Sprawa hmm.........
Na Awatarii..hmm będą nowe stroje?Na Tropicanie dodano!A czy u nas dodadzą?Nie wiem.

3 Sprawa...uzależniłam się od piosenki Sylwii P.. Masakra..Możecie spodziewać się nowego teledysku na moim kanale.. ; ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.