sobota, 25 czerwca 2016

Ciekawy temat #4

Witajcie! 
Jak obiecywałam mam dla was moje świadectwo!
Łapajcie!
Heheszki! Ale przyżekam - nie jestem kujonek! To tylko 5.2. Dla mnie to nic wspaniałego... xD
A wy? Jaka jest wasza średnia???
Ja jestem zadowolona z mojego świadectwa - dostałam nawet książke (jak co roku).

A teraz.... ej! W ogóle post ''Ciekawy temat'' powinien byc w czwartek - ale nie chciałam go pisać w czwartek bo nie miałam o czym. Więc jest dziś! :))
A teraz mam dla was skarge na pewnien blog.
Chyba wiecie o jaki blog mi chodzi....
Tak to ten blog :
Mianowicie nie podoba mi się zachowanie administracji na tym blogu.
Krytykują nicki i inne blogi z błachych spraw!
Na przykład teraz (wczoraj) został dodany post o blogu KOCHAMY CIĘ AWATARIO - w którym to chłopaki krytykują go tylko dla tego, że administratorka bloga wyrzuciła ich ze swojego domu na Awatari???? Bez sens!
Ale to nie wszystko!
Z resztą.... sami zobaczcie. To jest po prostu żałosne. :/

Tak u mnie w postach - ''Bekowo TV'' także krytykuje nicki i zachowania, ale te osoby robią to dla beki! I ten post nie ma na celu nikogo obrażać! :(
Jesli nie chcecie więcej postów tego typu to glosujcie!
~Youtuberka


2 komentarze:

  1. Ten Blog ''Kolorowa Awataria'' jest cały czas w wydarzeniach. Wkurza mnie to, krytykują? Niech sami zrobią lepszy blog, islamiści. Ściągneli od mnie takiego czarnego kota w rogu. -,-

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.