sobota, 28 stycznia 2017

Quiz o YouTuberach Awatarii #5

Witam.
Czas na odpowiedzi do pytań minął!
Najpierw poznajcie odpowiedzi.
Ale zanim to zrobię, chciałam odnieść się do pytań o nasz wiek (mój i Lili Awatarii).
Chodziło mi o skończone lata. Oto odpowiedzi:
1. Ile lat ma EmiRudaMCA?
 C. 15  

2. Ile odcinków beki z typa znajduje się obecnie na kanale Sandra Awataria?
4 odcinki 


3. Ile lat ma Lili Awataria? (wiedząc, że jest 2 lata młodsza od EmiRudej)
13 lat

4. Kiedy powstał kanał NaNa?
31 grudnia 2015 rok

5. Czy na kanale Lily są filmy niezwiązane z Awatarią?
Tak

Nasza tablica wyników prezentuje się teraz tak:
Na chwilę obecną prowadzi Zuzia.
Niestety dziś odpada Malena z sumą punktów 9...
Mam nadzieję, że w innych zabawach Ci się poszczęści! 

Teraz nadszedł czas na kolejne pytania!
Tym razem nie będzie odpowiedzi A,B,C,D. Poziom trudności wzrasta! :)

1. Ile subskrypcji miała Syśka (Pantera Awataria) zanim je ukryła? (możesz podać w zaokrągleniu do setki)

2. Jaki jest ulubiony kolor EmiRudejMCA? (podpowiedź : ''Specjał na 15 urodzinki'')

3. Kiedy Horcrux Awataria nagrał swój ostatni film?

4. Podaj datę powstania kanału Syśki.

5. Czy Sandra Awataria ma zwierzaka? Jest to pies, czy kot?

BONUS!
Czy na kanale EmiRudejMCA pojawił się film na temat pewnej ''blogowej sprzeczki''?
Czy ten film jest nadal na kanale? (bierz pod uwagę prywatność)
Za poprawną odpowiedź + 10 pkt.

Tym razem na odpowiedź macie bardzo dużo czasu, bo aż do...
8 lutego!
Życzę powodzenia!
~Emilka


6 komentarzy:

  1. 1.660 subskrypcji. (Na wszelki wypadek podaje, że była bliżej 700 niż 600 :') [Zaokrąglam :D])
    2.Pomarańczowy.
    3.15 czerwca 2014 roku.
    4.15 marca 2013 roku.
    5.Ma psa.
    BONUS:
    -Taki film pojawił się (nazywał się "DOWODY NA TO ŻE NIE NABIJAŁAM SOBIE GŁOSÓW"). Znajduje się on na kanale, ale jest prywatny.

    ~Niebieska OŁ JEA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam właśnie jakiegoś ciekawego bloga i natknęłam się na was. Niestety Sue rozczarowałam, bo posty są nieoryginalne i jest dużo powtórzeń i jeszcze czasem to co piszecie jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj przykłady, to będziemy wiedziały na co zwracać uwagę następnym razem. :)

      Usuń
  3. 1. 700
    2. Pomarańczowy
    3. 15 czerwca 2014 roku
    4. 15 marca 2013 roku
    5. Ma psa yorka
    Bonus
    ,,Dowody na to że nie nabijałam sobie głosów''
    Jest on prywatny. Ale znajdował się na kanale
    /Uxalezniona

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. 300
    2. Pomarańczowy
    3. 15 czerwca 2014 rok
    4. 15 marca 2013 rok
    5. Piesek.
    Bonusik: ,, Dowody na to, że nie nabijałam sobie głosów ".

    Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale ruter od wi-fi miałam w naprawie.

    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę spóćnione, ale jest
    1.700
    2.pomarańczowy
    3.15.06.2014
    4.15 marca 2013
    5.Ma, Psa
    BONUS
    Dowody na to że nie nabijałam sobie głosów
    Jest prywatny

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.