niedziela, 1 stycznia 2017

Moja nieobecność

Witam.
Chciałabym poinformować was o mojej nieobecności na blogu i wszystko wytłumaczyć, ponieważ będę rzadko, a raczej w ogóle nie będę odwiedzać bloga i innych serwisów społecznościowych w najbliższym czasie...
Powód?
Nauka, po ostatniej wywiadówce... No bo prostu zawaliłam szkołę i poświęcałam na nią za mało czasu (prostymi słowami - szlaban), a godzinami przesiadywałam na komputerze.
Może i moje oceny nie są skandaliczne, ale nie ma się czym chwalić. Przede wszystkim chodzi tu o egzaminy próbne. Pierwsze, które pisaliśmy w grudniu nie poszły mi zbyt dobrze.
Kolejne egzaminy mam od 11 stycznia przez 3 dni. Postanowiłam się do nich przygotować i skupić się na tym przez najbliższe dni.
Ogólnie to jest powód mojej nieobecności, nie wiem co się tu dzieje. Na razie proszę administracje stałą o opiekę nad blogiem. Jestem wam na prawdę wdzięczna.
Postaram się w sobotę poświęcić trochę czasu na świat online.
Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Przepraszam.


7 komentarzy:

  1. W razie co mogę cię zastąpić i pomagać dziewczynom i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdę jednak trochę czasu na odwiedziny bloga. :)

      Usuń
  2. Rozumiem Ciebie. Szkoła jest najwazniejsza i nikt nie powinien mieć pretensji do Ciebie, że nie jesteś aktywna na blogu. Skoro jesteśmy twoimi czytelnikami, to czy nie powinniśmy Cię wspierać i szanować twoich decyzji? Są tez inne adminki, prawda? Więc ja będę cierpliwe czekać, aż wrócisz. Powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi awataruia nie dziala nwm czemu juz odswiarzalam z 20 razy! "aplikacja czasowo niedostępna..." juz adobe flash aktualizowalam i dalej nic kurwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom oceny w tym roku są u mnie słabe. Może mnie Aleksandra dodać na blg?

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.