piątek, 6 stycznia 2017

Wyniki pracy osób na okresie próbnym - kto zostaje?

Hej!
Wreszcie nadszedł czas kiedy okaże się, które z osób na okresach próbnych zostaną z nami na dłużej! W tym poście będę także podkreślać błędy jakie popełniały, co mi się nie podobało. Podam także kilka ważnych informacji. Zaczynajmy!

Zaczniemy od Nikoli.
Nikola napisała tylko 2 posty, a osoba na okresie próbnym powinna napisać minimum 3 posty.
W jej postach nie podobało mi się to, że pisała słowa różnymi kolorami. Tekst powinien być pisany jednym kolorem, najlepiej czarnym (przede wszystkim czarnym) natomiast innych kolorów używamy tylko wyjątkowo (np. aby coś podkreślić, zwrócić uwagę).
Niestety Nikola nie zapoznała się z regulaminem i napisała tylko 2 posty.
Decyzja musi taka być:
Nie zostajesz na blogu.
Przykro nam. 

Następną osobą jest Kamila.
Ona napisała 4 posty, co zgadza się z liczbą postów w regulaminie. 
Zaczęła również serię zabaw jaką jest ''Wykreślanka''.
Jej posty nie zawierały błędów. 
Niepotrzebnie umieszczasz w postach ''***''. Staraj się tego unikać, a tak poza tym:
Zostajesz na blogu!
Gratulujemy!

Ostatnią osobą jest Klaudia.
Klaudia napisała najwięcej postów, bo aż 8!
Zaczęła nową serię zabaw, z którą nie spotkałam się jeszcze nigdy na żadnym blogu.
Napisała także (jako pierwsza w historii bloga) #3 część mojej serii, oczywiście nie zabraniam żadnej z adminek kontynuować moich serii! Co mi się nie podobało? W twoich postach przeważały liczby emotikon... tutaj zwrócę się także do Oli (administratorki) oraz innych administratorek. Starajcie się ograniczać używanie emotikon typu: '';)'', '':D'', '';3'', ''xd''. A zamiast tego dawajcie emotikony typu: ''😉'', ''😊''. To będzie wyglądać bardziej estetycznie i poprawnie. Rozumiem, że każdy chce zamieszczać emotikony po to, aby ukazywać swoje emocje (:D, XDDD), ale jednak napisanie zdania typu: ''Iza ma kota ;3'' - nie jest zbyt poprawne, prawda? A jeżeli już macie pisać takie zdania z emotikonami to stawiajcie kropki: ''Iza ma kota. :3'' i zaczynajcie od nowej linijki. :)
Ponad to nie mam nic do powiedzenia - tylko to:
Zostajesz na blogu!
Gratulacje! :)

Jak widzicie nasze grono administracji poszerzyło się o 2 autorki!
Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długa oraz będziecie w miarę często pisać posty. Pamiętajcie o znakach interpunkcyjnych, kropkach na końcu zdań i ograniczaniu emotikon w postach!

Do zobaczenia! 😊

2 komentarze:

  1. Haha jak pisałam posta i chciałam opublikować wyskoczyło mi to że już nie mogę. Mam nadzieję że kiedyś się uda ale chciałabym wyjaśnić nie pisanie postów ponieważ miałam 3 sprawdziany które mogłyby poprawić moją ocene na półrocze no cóż :( Miłego blogowania dziewczyny! Fajnie że chociaż wy zostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka.. przyjmiesz mnie w końcu? Bo ja już nie wiem.

    ~ Cara

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.