poniedziałek, 30 stycznia 2017

INFORMACJE

Witajcie.
Chciałam poinformować, iż dziś (a raczej jutro o 2 nad ranem) wyjeżdżam.
Nie będzie mnie tydzień.
Nie będę mówić, gdzie wyjeżdżam bo to moje prywatne sprawy.
Po prostu w tych dniach nie będzie postów, za co bardzo przepraszam. 😩
Chciałam też powiedzieć, że wszystkie serie zabaw tj. ''Poszukiwacze skarbów'' i ''Quiz o YouTuberach Awatarii'' zostaną wznowione po moim przyjeździe 8 lutego.
Oczywiście to będzie kontynuacja ich! Będą wyniki i kolejne etapy.
Nie będę także obecna na YouTube i innych portalach.
Jeżeli będę miała dostęp do internetu to możliwe, że znajdziecie mnie tu:

INSTAGRAM
emirudamca

FACEBOOK

To byłoby na tyle, do zobaczenia wkrótce.
A jeszcze dziś o 12 nowy post. 
~Emilka

1 komentarz:

  1. Dla mnie nawet 7:00 to jest noc ^^
    Czekamy na Ciebie. Wracaj jak najszybciej c;
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.