wtorek, 3 stycznia 2017

Chłopak do wzięcia #1

Witam Was.
Przepraszam że wczoraj nie dodałam posta ale miałam wczoraj zawalony dzień. 2 kartkówki i 1 sprawdzian. Jutro 2 sprawdziany i 3 kartkówki. Po prostu masakra!

************************************************************
Oki ale nie jestem tu po to aby się ,,użalać'' bo na pewno nie jestem jedyna która ma tygodnie i miesiące zawalone przez naukę i szkołę.
Chcę poprowadzić kolejną zabawę. Tym razem inna niż dotychczas. Jest dość fajna :)
Polega na tym aby zaklepać sobie chłopaka. Haczyk też jest. Chłopak ten będzie ,,tajemniczy'' bo nie zobaczymy jego twarzy. Więc trzeba będzie strzelać. Na kogo wypadnie tego poślubi osoba ;3 
Później może zrobimy serię ,,Dziewczyna do wzięcia''? 
Okej. Pierwsza runda :) Kto pierwszy ten lepszy!
*NIE UMIEM MALOWAĆ AWATARÓW NA CZARNO XD*
Za każdym razem jak na to patrzę to moje oczy krwawią. Ktoś poleci sposób aby to mi lepiej wychodziło? ;p 
Przypominam!
Aby wziąć udział w zabawie trzeba mieć konto Google albo z anonimowego (trzeba się podpisać) np:.
Wybieram numer 2!
Wybieram numer 2! /Kiss Me
Wyniki postaram się w środę ale jutro mam egzamin ze skrzypiec. Boję się ale mam nadzieje że mi się uda ;p Wtedy po egzaminie dodam może jakąś jeszcze zabawę albo ,,Co tu nie pasuje? #2''
Ja na dziś się z Wami żegnam i miejmy nadzieje że jutro przeczytacie mojego posta bo nie wiadomo czy mi się uda ;)
/Klaudia :*

6 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.