niedziela, 8 stycznia 2017

Detektywi w akcji #4 - daj hasło i login, a doładuję Ci EGB!

Witajcie!
Dzisiaj na skwerze spotkałam pewną osóbkę, która zaproponowała mi darmowe EGB. Oczywiście domyśleć się można o co tutaj chodzi! Kolejne oszustwo!
Poniższe zdjęcia to nasza rozmowa:
Jak widzicie na początku to ja rozpoczęłam rozmowę, ponieważ ta osóbka wysłała mi już wcześniej propozycję, ale ja poszłam do innej lokalizacji, ale potem znowu ją spotkałam i tak dalej...
Tu już się zaczyna ''daj login i hasło''. Nikt głupi by tego nie zrobił. 
Potem powiedziałam kim jestem, trochę postraszyłam a ona uciekła w niewidoczne miejsce, chociaż nadal ze mną pisała, a raczej wyzywała. ;)
Także nie pozdrawiam takich osóbek i ostrzegam was przed takimi oszustami.

Pamiętajcie!
Nigdy nie podawaj hasła i loginu do swojego konta obcym osobom!

Do zobaczenia!
~Emi



4 komentarze:

  1. Hah też ją dziś spotkałam i również propnowała mi doładowanie egb

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha kiedyś dużo osób mi to proponowalo xd

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.