sobota, 7 stycznia 2017

BLOG GRUDNIA 2016 - OSTATECZNE TERMINY ZAPISÓW BLOGÓW I WSTĘPNE INFORMACJE

Witajcie!
Pora wziąć się w garść i zacząć plebiscyt, jednak zanim to zrobię daję ostatnią szansę na zapisanie swojego bloga do plebiscytu!
Blogi, które się już zapisały i mogą robić plakaty wyborcze to:

1. Awataria Jest Kochana
2. Bananowa Awataria
3. Dzisiejsza Awataria
4. Przygoda z Awatarią
5. Diamentowa Awataria

Jeżeli są jeszcze osoby, które chcą zapisać swojego bloga to mają oni czas do 10 stycznia!
Jest to także termin oddawania plakatów wyborczych.
Plakaty możecie wysyłać na mój profil na nk.pl, link do profilu znajduje się w zakładce o nas (właścicielka).
Ja się z wami żegnam! Korzystajcie z okazji i zapisujcie swoje blogi, bo czasu jest niewiele!
~Emilka

7 komentarzy:

  1. Zgłaszam bloga Awataria z Siostrami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka a może zrobisz post o tym że PzA kradnie serię i co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu maria, ile jeszcze razy mam mówić ŻE JA O TEJ SERII NIE WIEDZIAŁAM!? ZAWIESIŁAM SERIĘ JUŻ MAŁO? WEŹ się już....

      Usuń
    2. Ona nie zrobiła tego specjalnie skoro zawiesiła serię to po co pruć dalej to samo? Nie masz lepszych zajęć? /Karina

      Usuń
    3. Ona nie zrobiła tego specjalnie skoro zawiesiła serię to po co pruć dalej to samo? Nie masz lepszych zajęć? /Karina

      Usuń
  3. Mam takie pytanko. Jakby Dawid chciał znowu prowadzić "Blog Miesiąca" to zaprzestałybyście organizowania tego i oddały z powrotem Dawidowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Ten plebiscyt rozpoczął się na Baśniowej Awatarii, a teraz wypadło na nas.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.