sobota, 7 stycznia 2017

Zostaję!

Hejka!
Wczoraj jak już może wiecie zapadł werdykt kto zostaje na blogu. 
Bardzo długo go wyczekiwałam go ponieważ blogowanie jest dla mnie bardzo ważne.
Jednak nie muszę się z Wami żegnać na razie 😀
Domyślacie się czemu?
Odpowiedź jest pod nosem.
Wczoraj Emilka dodała post kto zostaje a kto odchodzi.
Starałam się pisać posty regularnie i ciekawie. Nie zawsze mi to wychodziło 😕
Mimo to jednak zostaję na Blogu!
Na prawdę nie wiem jakim cudem! Przecież moje posty były takie jakieś inne niż Kamili i Nikoli.
Może się nigdy nie dowiem.
Jestem bardzo szczęśliwa ^^
Obiecuję że spróbuję wymyślić jakieś zabawy ale nic nie jest pewne.
Dziś chyba jeszcze będzie Co tu nie pasuje #2 🌸
/Klaudia:*

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Piszesz naprawdę fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia tylko pamiętaj o znakach interpunkcyjnych 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę Ci powodzenia w dalszej przygodzie w blogowaniu! :)
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.