sobota, 21 stycznia 2017

Wyjaśnienia nieobecności Cary



Witam was w końcu na moim poście.
Stare logo lol.



CZEŚĆ SIEMA ELO [z tej strony moja ulubiona yt, nie oceniajcie pls]
Ale bez przedłużania, dzisiaj w końcu weszłam na bloga, dlaczego?
Bo mam internet, naprawdę.
Chcę poinformować, i przepraszam że wcześniej tego nie zrobiłam z całego serca.
Jestem na obozie szkolnym. Bardzo zaniedbałam bloga, za co całą administrację przepraszam.
Dzisiaj nas puscili na miasto, i wykupiłam pakiet internetu, najpierw na telefon i  na laptopa, kolega mi jakoś załatwił żeby był net. [Jak on to zrobił? Czy to W OGÓLE możliwe?]
Ale przechodząc, chce poinformować że dodam posty, w trakcie tego obozu. Bo obóz zaczął się szesnastego a wracam dwudziestego ósmego. 
Módlmy się aby załatwić mi awatarię, i pomysły na serie. Piszę tego posta na szybciora, bo za chwile trzeba się iść myć (cisza nocna 22. Idioci, wiem.)
Tak, nie było mnie na FB, tylko na instagramie, Ale wy nie znacie mojego instagrama, podam kiedyś może, z resztą tam same bazgroły. [Nie ma to jak robić przed wyjazdem rysunki, pstrykać foty i dodawać je co chwile hue]
A co do zmian?
Bardzo podoba mi się wystrój bloga, uwielbiam wystroje ,,galaxy''.
Gratuluje równiez Kamili i Klaudi za dostanie się na bloga!
A więc?
Mam nadzieje że naprawdę mi wybaczycie, za te niepowiadomienie, ale musiałam pisać posty na innym blogu na zapas, plus wchodzenie na gre. Wszystko w telefonie. 
Dobra, ja się żegnam a wy.. czekajcie na kolejnego.. POSTA.
Do zobaczonka, hej, znaczy dobranoc.



2 komentarze:

  1. Wogóle- nie
    W ogóle- tak.

    Kiedys tez sie tak mylilam.

    Jestem na obozie., szkolnym?! Nigdy się czegoś takiego nie robi. Jestem młodsza od ciebie, a wiem wiecej od cb XD

    Przed, ,,że " stawiamy przecinek.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.