niedziela, 1 stycznia 2017

Wyprzedaż kompletów u dziewczyn

Cześć!
Zauważyłam, że na blogu nie pojawił się post dotyczący wyprzedaży dwóch kompletów, dlatego postanowiłam o tym napisać. Wchodząc na grę pojawia się po raz komunikat, który ma na celu poinformowanie graczy o przecenia jaką dla nas przygotowali. Jeśli dobrze pamiętam, to ten strój nazywa się ,,Candy girl" i został przeceniony o 46 G. Moim zdaniem skoro już przeceniają powinni przecenić trochę więcej, ale nawet jeśli o tym zaczniemy dyskutować, to będzie to jałowa dyskusja. Gdy go kupimy, podniesie nasze image o 645 punktów, więc jedynie tej kwestii jest nieźle. 
Ja osobiście nie skorzystam z tej promocji, gdyż nie podoba mi się cały strój, lecz poszczególne elementy, a robić tyle kont żeby skorzystać z 3 rzeczy ewidentnie się nie opłaca dlatego to Wam zostawiam ocenę tej przeceny. 



***

Drugim strojem jest strój ,,Barbarian", który został przeceniony o 50 G i 500 S. Tak jak i w tamtym przypadku, ja z niego nie skorzystam. Tym bardziej, że z tego kompletu nie podoba mi się dosłownie nic. Może przecena jest kusząca, a image wzrośnie nam o 655 punktów to moim zdaniem nie opłaca się robić kont (chyba, że jest ktoś zdesperowane na image).


Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy skorzystacie z promocji, a jeśli tak to z której!
Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.