poniedziałek, 2 stycznia 2017

Wykreślanka bluzek #1 + Przeprosiny :3

Cześć!
Na samym początku tego posta, chciałabym bardzo przeprosić za moją nieobecność na blogu było to spowodowane tym :
♥ Święta - każdy chce spędzić czas z rodziną, a minusem było to, że przyjechała do mnie 4 - letnia kuzynka, która mnie bardzo wkurzała.
♥ Szkoła - przez święta też bardzo interesowałam się szkołą, mianowicie dlatego, że mam ten tydzień cały zawalony sprawdzianami, więc wiecie jak to jest.
♥ Czas dla siebie - myślę, że każdy wie o co mi tak dokładnie chodzi, więc nie będę tłumaczyć.
Oczywiście wchodziłam na bloga, czytałam posty nowych adminek, publikowałam wasze komentarze.
Przechodząc do dzisiejszego posta chciałabym zacząć nową wykreślankę, mianowicie bluzek.
Wiem, wiem jest tego sporo, na wszystkich blogach, ale myślałam na przerwach co, by dodać i nic nie udało mi się wymyślić.
Aha i właśnie w tej chwili straciłam połączenie z internetem... ;-;
Teraz wszystko według Was!
Sonda:

Cytat :
''Życie jest jak domino, jeden ruch wszystko się wali.''
~No Entry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.