poniedziałek, 9 stycznia 2017

Wykreślanka #4

Cześć!
Z góry przepraszam za to, że dawno nie dodawałam postów, jednak nie dałam rady napisać żadnej sensownej notki, jednak teraz przychodzę do Was z półfinałem wykreślanki, niestety nie za bardzo wiem, która odpadła, ponieważ ktoś usunął mi z posta wykreślankę, jednak odpadnie ta sukienka, która miała najwięcej głosów kiedy patrzyłam czyli numer trzy. Moim zdaniem ten kolor powinien odpaść dużo wcześniej, ale to tylko moja skromna opinia i jest ona nie podważalna, dlatego zostawiam Was z wyborem, który kolor odpadnie teraz. 

a i proszę tamtą osobę żeby jednak tym razem nie usuwała mi sondy
Zapraszam do głosowania w sondzie poniżej.
Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.