piątek, 20 stycznia 2017

Zapomniane serie

Dzisiaj napiszę kilka słów na temat serii, które na tym blogu pojawiały się dosyć dawno i dosyć rzadko...
Zacznijmy od początku.
Kiedyś miałam wszystko poukładane tak, że codziennie pisałam inny post, na inny temat niż ten poprzedni. Niestety z czasem miałam coraz mniej czasu...
Oto jak prezentował się mój plan tygodnia:
1. Poniedziałek - Zwyczajny post
Pisałam tu na różne tematy, z czasem posty te pojawiały się coraz rzadziej.
Zazwyczaj w poniedziałki zajmowałam się pisaniem na temat Tropikani.
Jest to inna wersja Awatarii na rosyjskim serwerze.
2. Wtorek - Bekowo TV
Seria zmieniła nazwę i obecnie jest znana pod tytułem ''Taka sytucaja!''.
Pisałam tutaj o róznych dziwnych zachowaniach graczy.
3. Środa - Awataria, a rzeczywistość
Seria jest nadal kontynuowana.
Pokazywałam w niej moje rysunki związane z Awatarią i opisywałam je.
4. Czwartek - Ciekawy temat
Seria zapomniana.
Pisałam tutaj przede wszystkim ciekawostki o Awatarii i omawiałam różne rzeczy związane z Awatarią.
5. Piątek - Ciekawostki ze świata Youtuberów Awatarii
Obecnie nosi nazwę Youtuberzy Awatarii (?).
Tutaj pisałam przede wszystkim na tematy związane z zapowiadanymi filmami o Awatarii na róznych kanałach i omawiałam różne teledyski i filmy.

Seria zabaw TOP MODEL
Zabawa miała podobne reguły jak na Awatarii, byle że nagrodą główną był V.I.P na 20 dni.
Niestety, po moim wyjeździe do Busko-Zdroju seria została przerwana i porzucona.
Możliwe, że kiedyś znowu ją wznowimy.

Myślę, że to wszystkie serie, które pamiętam.
Przywrócę pamięć i zacznę je (niebawem) kontynuować!
Czy chcecie, aby powróciły na bloga?
~Emilka

5 komentarzy:

  1. Top model? To jest to samo co prowadzi Stiles na RA, czyli Models...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie dlatego przerwałam serię, ponieważ byłyby kolejne awantury o tzw. ściąganie. :)

      Usuń
    2. Tylko to było ściągnięte. Chyba, że nie wiedziałaś to okej.

      Usuń
  2. Ten anonim jest wszędzie! Na każdym blogu się do czegoś przyczepia. Chyba każdy wie, że to ktoś z RA. Po prostu nie zwracajmy na niego uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimów jest naprawdę wiele. A do tej pory pisałam komy tylko tutaj i na RA. Także nie udawaj wróżki :))

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.