niedziela, 29 stycznia 2017

Jaka to melodia? #1

Hejka 馃拹
Chyba ka偶dy s艂ysza艂, by膰 mo偶e ogl膮da艂 program ,,Jaka to melodia?" Jest on do dzi艣 na TVP 1. Szczerze m贸wi膮c to nie widzia艂am nigdzie tej zabawy. Przynajmniej na blogach o awatarii. A dalej to nie wiem. Chc臋 poprowadzi膰 podobn膮 seri臋. Ot贸偶 to! B臋d臋 pisa膰 kawa艂ek piosenki a Wy b臋dzie zgadywa膰 jaka to piosenka 馃幎 Najcz臋艣ciej b臋d膮 z radia albo z teledysk贸w youtuberek awatarii. My艣l臋 偶e seria si臋 spodoba. Wi臋c zaczynamy!



Znacie ten kawa艂ek? Na pocz膮tku polska piosenka 偶eby by艂o 艂atwiej. Wyniki postaram si臋 da膰 jutro c; Jednak nie wiem czemu jak chce zobaczy膰 wyniki albo wej艣膰 na bloga to wy艣wietla mi si臋 error 404. Dlatego nie widz臋 niczego. B臋d臋 musia艂a poprosi膰 kogo艣 kt贸ry mi poda osoby kt贸re odpowiedzia艂y. Dzisiaj jeszcze mo偶e co艣 napisz臋 bo mam ju偶 ferie zimowe. Laptop przychodzi dzi艣 popo艂udniu. Tego post pisz臋 u babci bo mam tam komputer. Jednak nie mog臋 na nim wchodzi膰 na blogi i nagrywa膰 bo jak chc臋 zacz膮膰 to za 5 sekund mi si臋 zawiesza program. Od jutra zmiany. Grafika, filmy z fanami, konkursy i 2 male艅kie niespodzianki dla Was :3 Jutro postaram si臋 napisa膰 2 posty. Ja Wam 偶ycz臋 mi艂ego dnia 馃槝
/Olka

5 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.