piątek, 27 stycznia 2017

Nowe stroje na rosyjskiej Awatarii!


Witam wszystkich!
Dzisiaj zapraszam was na post. Stroje są w stylu codziennym, zwykłym, czyli mówiąc ,casual'.  Zapraszam was do czytania tego posta!








Tak prezentują się nowe ubrania żeńskie.  Pierwszy strój ma nazwę SKANDYNAVIA, a drugi NORD. Przedstawiam wam jeszcze wcześniejsze stroje z listopadowej aktualizacji. Stroje noszą nazwe FRAU oraz CHERRY.  Jeżeli jesteście ciekawi ceny, zapraszam do zapoznania się obrazem na dole.





Jeżeli chodzi o stroje żeńskie.. to moje serce podbił strój ,SKANDYNAVIA'. Jednakże na Facebooku uwielbiam FRAU oraz CHERRY.  Nie dyskryminuje stroju NORD, bo też nie jest zły. Stroje żeńskie oceniam 10/10. Podoba mi się kolorystyka, bo nie ma tu koloru rażącego w oczy. Nie ma tu dziecinnych kolorów, oczywiście wszystko według mnie. Stroje są także ciekawe no i są odpowiednio wybrane w stylu.  Niestety, na nk.pl nie ma jeszcze tych stroi, no trzeba jeszcze poczekać.. Ale zapraszam was do stroi męskich.







Jeżeli chodzi o stroje męskie, uważam tak samo jak w żeńskich strojach. Nie ma dziecinnych kolorów, nie ma kolorów takich jaskrawnych, rażących w oczy. Ostatni strój jest bardzo elegancki, co daje mi plusa. Wszystkie stroje bardzo pasują tak jak żeńskie do stylu Casual. Stroje noszą nazwe SKANDYNAVIA oraz NORD. Ostatnie stroje też zostały prawdopodobnie dodane w listopadowej aktualizacji czyli - BRAVE oraz BEKAS











Jeżeli sądzicie tak jak ja możecie napisać w komentarzu, a może ktoś nie lubi takich styli? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu. A ja się z wami żegnam, do zobaczenia i cześć.






/Cara





2 komentarze:

  1. Nie chcę Cię urazić tym komem albo coś, ale chciałabym wyrazić swoją opinią. Według mnie Twoje posty są strasznie niespójne, bo tutaj piszesz o strojach, a dopiero potem podajesz ceny. To tylko taki przykład. W innych postach jest jeszcze gorzej. No i piszesz też strasznie słabo. Jeśli to zabrzmiało zbyt ostro to od razu przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale jestem na feriach no i jest czasami mało czasu na napisanie posta. Napewno się to poprawi, dziękuje za opinie.
      ~ Cara

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.