sobota, 21 stycznia 2017

Pokaz mody #1

Cześć!
Na początku chciałabym wyjaśnić pewną sprawę, skoro w regulaminie jest napisane jasno - ,,Każdy admin, autor powinien zamieścić minimum 1 post w tygodniu. Im więcej tym lepiej! :)" oraz ,,Posty pisz z sensem! Nie pisz ''na chama!", dlatego po części nie rozumiem dlaczego jest wszczęta ta mała afera, rozumiem jeśli ktoś nie dodaje postów już dłuższy czas, ale przynajmniej ja mieszczę się w przedziale jeden na tydzień, a posty na przymus wiecie dobrze jak wychodzą, ale zostawię to bez większego komentarza i przejdę do właściwego tematu.

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób patrzy na to, kto jak jest ubrany - olewamy to co jest najważniejsze i największą wagę przywiązujemy do tego, jakie ciuchy ma dana osoba. Na Awatarii także jest tak samo, na każdym kroku spotykamy nasze modnisie, które potrafią przebierać się co kilka minut. W tej serii postanowiłam pokazać Wam stylizację, które są godne uwagi i sama ubrałabym się w nie.
W każdym wydaniu będę umieszczała jedną, bądź dwie stylizacje. Będzie to zależało od mojej wyobraźni i czasu przede wszystkim.
Osobiście nie mam rzeczy przez którą niektóre awatarki wręcz wybuchają w środku, a mam na myśli pas wiedźmy. Znam osoby, które za ten dodatek okradłyby nawet diabła, dlatego albo będę prosiła o screen'a moją dobrą koleżankę, albo po prostu będę unikała tego paska jak ognia.
Dzisiejszą stylizacje nazwałam ,,Lisi szał". Ta nazwa jednak nie wzięła się z niczego, ponieważ część z dodatków tego ubioru została właśnie zaczerpnięta z kompletu lisicy, dodatkowo na uszach zawisły rockowe kolczyki, a szyje przyozdabiał czarny naszyjnik. Całość komponuje się gustownie i schludnie.


W tej części to już tyle, jednak pragnę poinformować Was, że:
  • 30 stycznia rozpoczynam swoje ferie, dlatego posty z mojej strony będą regularne
  • w poniedziałek/wtorek pojawi się moja pierwsza rozbudowana seria, do której mam nadzieje, że będziecie się chętnie zgłaszać i wykonywać zadania
Kama

1 komentarz:

  1. dobrze ze jest wiecej serii z stylizacjami bo kazdy ma inny gust i teraz juz wiadome ze kazdy znajdzie cos dla siebie /marlena

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.