wtorek, 10 stycznia 2017

Quiz o YouTuberach Awatarii#0

Witajcie, a raczej dobry wieczór wam!
Po raz kolejny dziś post z mojej strony.
Ostatnio dużo myślałam nad wymyśleniem (ta, bez sensu) jakiejś zabawy na bloga, ponieważ bardzo mało zabaw znajduje się na tym blogu i....
Dobra, ''nie owijając w bawełnę'' tłumaczę o co chodzi.

Jak sama nazwa wskazuje będzie to Quiz!
Będzie dotyczył on YouTuberów Awatarii, czyli osób nagrywających na YouTube.
Osoby, które będą najaktywniejsze otrzymają nagrody!
Jeżeli anonimowy pisze odpowiedź na pytanie, prosiłabym aby się podpisywał.

Teraz kilka kwestii do was.
Czy chcecie pytania z odpowiedziami A,B,C, czy bez odpowiedzi (sami musicie znaleźć odpowiedź)? Polecam także wyjście typu, że na BARDZO TRUDNE pytania będą odpowiedzi w postaci A,B,C,D itp.
To co wy na to? Kto chętny do zabawy, to może już pisać pod tym postem. 😃

Dobranoc!
~Emi

6 komentarzy:

  1. Czy chcemy pytania z odpowiedziami A,B,C

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wole na A B C D XD Pozdrawiam no i oczywiście wezmę w tym udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie obojętne pytania .. i świetny pomysł / rareaunka

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, A B C :) I oczywiście, jestem chętna!

    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.