sobota, 7 stycznia 2017

BARDZO WAŻNY POST!

Hejka, to ja Sandra.
Wieem, że rzadko dodaję posty, ale dlaczego ich nie dodaję?Strona na komputerze mi nie odpowiada,nie działa mi blog w ogóle na komputerze, więc te posty będę dodawać, wtedy kiedy będę miała JAK. Bardzoo was przepraszam! Wyświetla mi się"Błąd #404" i nic więcej zrobić nie mogę.
Mam nadzieję, że dam radę szybko naprawić, i będzie dobrze.Nie składałam wam jeszcze życzeń,dlatego robię to dzisiaj!Szczęśliwego Nowego Roku! <3 

-Letmelove

7 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.