piątek, 27 stycznia 2017

FERIE!

Hejka!
Właśnie w tej chwili  (przynajmniej dla mnie) rozpoczęły się ferie!
Od 30 stycznia do 13 lutego? Chyba tak...
Coś czuję, że te ferie będą dosyć ciekawe! Szykuję dla was (i dla siebie) coś specjalnego.
Wiecie, mam na myśli coś na moim kanale - coś, co wkrótce się na nim pojawi.
Ale nie wiem dokładnie jeszcze, kiedy wstawię filmik, możliwe że około 10 lutego albo później...
A tutaj fotka z koleżanką:
Niestety niektórym ferie się kończą...
Wyrazy współczucia. [*]
Nie zbyt rozumiem tego rozłożenia długości ferii w poszczególnych województwach.
Niby wakacje to mają wszyscy razem, natomiast gdy są ferie - kilka województw w tym czasie, kilka w tamtym, a jeszcze kilka innych w innym terminie...
No cóż, jak to niektórzy piszą ''rzycie''. 
Hah, no cóż... no właśnie... em...
No nic... (XD)
~Emilka

10 komentarzy:

  1. Też mam teraz ferie, a ostatni raz w szkole byłam 18 stycznia :D Piątka na odległość :*
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się już skończyły [*] R.I.P
    Ferie 16-27 stycznia :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie zacznę od 13 🤕

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zaczynają c:
    30-14


    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam teraz B) tak jak ty ;D
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaczynam ☺☺☺ fajnych ferii ci życzę xdd

    /Uzalezniona

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz kończę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.