piątek, 6 stycznia 2017

Wykreślanka #3

Cześć!
Na samym początku chciałabym serdecznie podziękować Emilce za to, że postanowiła abym została na blogu. Jest to dla mnie naprawdę wielka szansa i mam nadzieję, że wykorzystam ją w stu procentach, a teraz wracając do tematu postanowiłam lekko się usprawiedliwić, gdyż mogły powstać pewne niejasności. Generalnie przez te dni byłam na wyjeździe, który był dla mnie bardzo ważny, dlatego nie brałam na niego laptopa, ponieważ byłoby to bez sensu. Drugim, a także istotnym powodem był koniec semestru, który zbliża się nieubłaganie. Musiałam podciągnąć trochę oceny, dlatego jeszcze raz Was przepraszam.

Wracam do Was z długo wyczekiwaną wykreślanką sukienek. Wiem, że obiecałam Wam nową zabawę, jednak doszłam do wniosku, że prowadząc kilka zabaw na raz wszystko mogłoby mi się pomieszać, no a tego raczej nie chcemy, dlatego w momencie zakończenia tej - wystartuje z nową. Odpadła sukienka, a właściwie kolor z numerem piątym. Po raz kolejny, to wlaśnie do was należy wybór kolejnej barwy, która opuści naszą zabawę.


Jeśli chcielibyście to w najbliższej przyszłości mogę dodać posta, w którym pokaże środek moich noworocznych prezentów, jednak nie chcę abyście odebrali to jako jakieś przechwalanki, dlatego napiszcie w komentarzach czy chcielibyście, aby takie coś pojawiło się w poście z mojej strony.
Kama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.