piątek, 27 stycznia 2017

Horoskop: Jaką bluzke zakupisz w lutym?



Witam wszystkich!
Dzisiaj post wcześnie, nie wieczorem, nie rano. Powiedzmy ,przed południem'. Dzisiaj przychodzę do was z horoskopem, w którym dowiecie się jaką bluzke kupicie lub będziecie nosić. Ale nie jest to miesiąc, tylko numer w dzienniku. Powiedzmy że to ,horoskop'.  Zapraszam do czytania posta!



Powiem że śmieje się z tego horoskopu, dlaczego?
Bo u mnie jest tylko dwadzieścia trzy osoby, a ja zrobiłam do trzydziestu cztery. Jest u kogoś do trzydziestu? Chyba w dużych szkołach.  Powiem wam że moja bluzka jest w środku. Pochwalcie się w komentarzu, taki daje wam krótki post. Chce już poinformować że już jutro wracam z gór. Tak byłam w górach, i wiem że nigdy już nie wejdę na góre bo mam lęk wysokości. (Jak to bywa) Spodziewajcie się posta wieczorem, albo po południu. 
Ja się z wami żegnam, do zobaczenia i cześć!









10 komentarzy:

  1. U mnie w 1 i 2 gimnazjum miałam 32 osoby, a teraz mamy o jedną mniej :D Niestety nie lubię takich szkół... Wąskie korytarze, klasy A-H i wszystkie po 30 osób. I lubię tę bluzkę (31-34) :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups, pomyliłam się. Mam numer 16. Źle zrozumiałam c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam w klasie 20 uczniów teraz mam o dwa mniej w dzienniku mam numer 18

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobeze że zrobiłaś do 30 bo ja mam 26 😂😂 O mały włos, i mnie budowa tu nie było. :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.