środa, 25 stycznia 2017

Co dalej? Decyzja...

Cześć
Post jest smutny. Jednak muszę kiedyś to powiedzieć a nie odkładać wszystko na ferie. Nie będę dalej ukrywać że robię to co muszę nie z serca. Chodzi o bloga. Naprawdę dziwnie się tu czuję. Niby niektórzy mnie lubią a inni [...] Od początku anonimowi mieli dużo powodów do krytyki. Bo kropki nie ma, bo emotikonka jest. Szczerze już po okresie próbnym miałam ochotę się podać ale Ola dawała mi nadzieje że to z czasem przyjdzie. Teraz kilka słów do adminek:
Emilka-Dziękuję za szansę. Jednak znajdą się lepsze, mądrzejsze i kreatywniejsze bloggerki niż ja. Mimo to będę tu zaglądać. Na serio jesteś idealną bloggerką, youtuberką wszystkim! Dziękuję ❤
Ola-Wszystko zaczęło od tego bloga. Jednak się nie kończy na nim. Jesteś, byłaś i będziesz moim łososiem 💕 Każda nasza głupawka, każda nasza konfa. Przede wszystkim pokonałyśmy kilometry. Można? Można! Dlatego Was motywuję. Masz ibff? Nie strać jej to najlepszy skarb. Bardzo mi imponowało to z jakim spokojem wbiłaś na spotkanie. Tak na luzie. Zaufałaś mi. Mogłam być nawet pedofilem. Jednak ty po siostrzanemu dałaś znak że Hajsu na chodniku nie ma xD Dziękuję za rolę w Szparapie. Kocham Cię 8* Nigdy nie przestanę. Do zobaczenia w ferie bo mam nadzieje że pójdziemy gdzieś razem.
PONIEWAŻ SERIA CHŁOPAKI DO WZIĘCIA JEST WYMYŚLONA PRZEZE MNIE JA UPOWAŻNIAM TYLKO ALEKSANDRĘ DO PROWADZENIA JEJ. PROSIŁA MNIE O TO. NA FB CI WYTŁUMACZĘ DALSZE PLANY.
Paulina, Kamila, Julka, Sandra- wszystkiego najlepszego! Ciepłych ferii i dużo subów na YouTube ;*
Ja już dziękuję. Byliście najlepszymi czytelnikami na świecie. Jeżeli chcesz Emilka mogę się zamazać na tle. Pora powiedzieć do zobaczenia! PS. Zapraszam niedługo na kanał Klaudia Awataria.
Po raz ostatni
/Klaudia <3

4 komentarze:

  1. Najpierw Elen, teraz ty. Dlaczego? :(
    Smutno mi, że odchodzicie... było nas tak dużo, a teraz znowu będzie nas mało. Żegnaj - bardzo się cieszę, że cię poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można tę sytuację porównać do tej na Zwariowanej Awatarii. Wszyscy zaczęli odchodzić, aż w końcu blog został zamknięty.
    Różnica jest taka że tam dochodziły talenty, a tutaj przeciętniary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle Anonimki nie okażą żadnej skruchy... Jestem pewna, że blog nie zostanie zamknięty (obym miała rację) :)
      /Artemida

      Usuń
  3. Po prostu co za dużo adminów to nie dobrze :).
    Do zobaczenia, że odchodzisz :(.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.