sobota, 21 stycznia 2017

Co tu nie pasuje? #3

Witajcie
Fakt dawno mnie tu nie było ale szkoła i wystawienie ocen. Do ostatniej chwili walczyłam o jak najwyższą średnią. Z resztą nie ja jedyna. Dlatego zaniedbałam bloga. Przepraszam!

Wracając do tematu posta- zagramy w 3 część ,,Co tu nie pasuje?'' Pod ostatnim postem niektórzy ubiegali się o trudniejszą kategorię. Spoko. Dla mnie to nie problem. Dlatego dziś spróbujemy poziom trudniejszy.
Tym razem bez kategorii :) Trzeba ruszyć głową. Wyniki postaram się dodać w poniedziałek lub niedzielę.
Trzymajcie się i do następnego posta!

/Klaudia:*

5 komentarzy:

  1. Ty tu nie pasujesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm 4 obrazek od dołu bo kupiony jest za S?

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 obrazek (ten na dole). Stolik jest jasny (biały) a reszta ciemna.
    Ja tak to pojmuję XDD /LetMeLife

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy dlatego ze jest okrągły a reszta ma katy ;)
    /Asia

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.