niedziela, 1 stycznia 2017

Rozdanie dyplomów

Czołem :D
Jak po Sylwestrze? Ja z adminką Olą tańczyłyśmy całą noc :) Później dopiero poszłyśmy spać. Chyba około 8 rano. Okej ja tu mówię nie na temat a nagrody czekają ^.^

Ostatnio pod 1 zabawą prowadzoną przeze mnie 5 osób udzieliło odpowiedzi co mnie bardzo cieszy!
Chcę nagrodzić te osoby dyplomami :)

Więc jako pierwsza była Nikola xXx (jedna z administartorek bloga) 
Gratuluję!

Jako druga była Malena ;3
Dla Ciebie również gratki c;

Po Malenie następnie był Wojtek :D

Gratuluję ;p

Następna Werxka Werka c;
Gratuluję :D

I teraz łosoś 8)

Gratuluję rybko c;

Okej. Mam nadzieje że się podobają :)
Za chwilke nowa zabawa c;
/Klaudia:*

6 komentarzy:

  1. Ojejciu, dziękuję!


    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem autorką na okresie próbnym :) Dziękuje dyplom piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia staraj używać się mniej emotikon w tekście i pamiętaj o znakach interpunkcyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja "gratki" zrozumiałam jako ten jogurt XDDD
    Zdecydowanie za dużo gratek...
    Gratuluję wszytskim :D
    //Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.