poniedziałek, 30 stycznia 2017

Dawna Awataria. Kiedyś było lepiej?

Cześć.
Wczoraj znalazłam bardzo interesujące i ważne dla mnie filmy, nie tylko te z Awatarii ale i z mojego prywatnego życia. Zauważyłam, że na tych filmach (o Awatarii, na tych się skupimy dziś) jest bardzo dużo rzeczy, których już dziś nie ma.
Pomyślałam, że to świetny materiał na film i tak oto powstał:
Jak widzicie filmy były nagrywane (niestety) telefonem o słabej tylnej kamerze. Jednak pocieszające jest to, że można zobaczyć jakieś obrazy, nawet i te słabej jakości. Jak już było wspomniane w filmie - nie ma głosu. Dlaczego? Nie wiem. 
Udało mi się zrobić kilka ''niewyraźnych'' screenów, opowiem trochę o tym co kiedyś było na Awatarii, a czego nie ma dziś. Ale najpierw zacznijmy od ''początków życia'' mojej awatarki.

A więc, 2 zdjęcia powyżej to moja awatarka, gdy miała 11 lvl. Było to około 3 lat temu, wtedy nie umiałam jeszcze robić screenów itp.
Tutaj moja awatarka, gdy jeszcze miałam nick Emilka Broś. 
Tutaj już zmieniłam nick, pamiętam jak kiedyś najwyższym levelem był 28. 
Tutaj mój stary salon, to było gdzieś 2 lata temu? Nie pamiętam, ale wtedy była ta promocja walentynkowa i można było zdobyć te meble. Teraz mój salon prezentuje się całkowicie inaczej.
Na tym zdjęciu uchwyciłam emotikony. Pamiętacie?
Kiedyś nie było emotikon V.I.P.
Natomiast na tym zdjęciu moją uwagę zwróciła liczba punktów konfortu.
Kiedyś była pisana ona całymi liczbami, a nie jak teraz ''78K''.
Około 3-2 lat temu na Awatarii było tylko tyle miejsc.
Niebawem dodano lokalizację ''Kanion'', a potem Awataria rozwijała się coraz bardziej.
Dodano nowe samochody i nie tylko.
Nie wiem, czy ktoś z was to jeszcze pamięta.
Kiedyś to właśnie tak się wymienialiśmy.
Wtedy było lepiej, ponieważ można było wymieniać się nie tylko na meble, ale i na ubrania.
Pamiętam, jak kiedyś szukałam osoby, która wymieniłaby się ze mną na strój z Halloween. 😂
Teraz... teraz to już całkiem inaczej wygląda...

A wy? Co myślicie?
Czy kiedyś Awataria była lepsza?
Czy teraz jest lepiej niż kiedyś?
Podzielcie się swoją opinią w komentarzu.
Pozdrawiam.
~Emilka

2 komentarze:

  1. Niby Awataria bardzo się rozwinęła. Dodano tyle nowych miejsc, mebli, ubrań. Możemy sami wybierać kolory ubrań u Projektanta, tańczyć na Sali balowej, ścigać się samochodami w Kanionie, czy karmić surykatki, a także jeździć na łyżwach w lokacji Lodowisko. Mamy nowe zawody, dzięki którym możemy zdobywać G i unikalne nagrody.
    Ale czy Awataria zmieniła się na lepsze? Z jednej strony na pewno tak! Mamy tyle nowych rzeczy, możliwości. Ale jeśli spojrzymy na grę z drugiej strony, to jednak na Awatarii dużo zmieniło się na gorsze. Co, a raczej kto? Gracze!
    Moim zdaniem Awataria pogorszyła się tylko i wyłącznie przez nas, graczy. To smutne.
    Teraz wszyscy wszystkich oszukują, piszą o sposobach na darmowe G, obiecują gruszki na wierzbie, okłamują niedoświadczonych graczy. Ale to nie wszystko! Co się stało z normalnymi nickami? Z imionami, pseudonimami, śmiesznymi nazwami? Większość zastąpiła je przekleństwami, czy innymi zboczonymi nazwami, które nawet wstyd powtarzać!
    A moda uliczna? Dawniej każdy ubierał się jak chciał. Kolorowo, swobodnie. Nikt nie wyśmiewał się z nikogo tylko dlatego, że ubrany był "za srebro". A teraz? Wszyscy wyglądają tak samo! Buty Punk, kolczyki krzyże i już jest świetnie... Czasem wydaje mi się, że ta gra dosłownie zabija kreatywność.
    Podsumowując. Do gry wprowadzono wiele aktualizacji, ale ja chętnie wróciłabym do dawnych czasów, gdy gracze byli dla siebie życzliwsi.
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, co do minusów gry (nicki itp.) masz całkowitą rację. To jest żałosne, mam na myśli przede wszystkim nicki z przekleństwami. Może to dlatego administracja zrobiła opcje ''zgłoś nick''? Nie wiem. Co do mody, także masz rację. Każdy wygląda prawie tak samo i tak samo jest z ubraniami. Ludzie są chamscy (niektórzy), oszukują innych, robią wojny, burdele i inne głupoty.
      Bez sensu...

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.