sobota, 14 stycznia 2017

Nasz Nowy Dom #1

Hejka! 
Dość dużo czasu mnie tu nie było. Niestety byłam w szpitalu ale dziś z niego wyszłam. Mam zwolnienie lekarskie i będę siedzieć w domu dlatego postaram się częściej wrzucać posty. 

Przechodząc do tematu. Czy znacie serial ,,Nasz Nowy Dom''? Na pewno słyszeliście chociaż reklamę. Można spróbować w wersji awataryjnej. Lecz nikt nie będzie wchodził komuś na konta. Będziemy wspólnie tworzyć dom ;) 
Z pomocą sondy będziemy wybierać meble, tapety okna i dywany.
Zaczynamy od salonu. Musimy wybrać podłogę i tapetę.
Do wyboru mamy:
Tapeta ,,Kosmici''
Błękitna Tapeta
Ceglana Tapeta
Parkiet
Marmurową Płytkę
Parkiet
Głos możecie oddać w sondzie poniżej.
Tym akcentem kończę ten post😊
Do miłego!
/Klaudia:*

7 komentarzy:

  1. Fajna seria.. Bardzo fajna ..😊 Chyba najfajniejsza jaką widziałam a
    . To ty wymyslilas ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest prowadzona nie tylko na blogach o awatarii ☺ Można to porównać to wspólnego projektowania pokojów i wnętrz. Cieszę się że podoba Ci się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odgapiłaś jak widać nienaumyślnie od Awataria na Wesoło /Daniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linka proszę, bo nie znam bloga.

      Usuń
    2. http://awataria-na-wesolo.blogspot.com/2016/01/budujemy-dom-news-d.html?m=1 /Daniu

      Usuń
  3. Dołączę się do prośby, poproszę o link do serii. Fakt była tam prowadzona ale ona to zupełnie inna seria. Tam za pomocą różnych obrazków projektowano nowe pokoje. http://awataria-na-wesolo.blogspot.com/2016/05/nowe-wnetrza-3.html?m=1 nic innego nie znalazłam. Seria jest dość popularna i nie ja pierwsza i nie ja ostatnia ją prowadzę
    /Klaudia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.