piątek, 13 stycznia 2017

AWATARIA, A RZECZYWISTOŚĆ - nowy rysunek

Hej!
Dzisiaj postanowiłam pokazać wam mój najnowszy rysunek, który związany jest z Awatarią.
W odróżnieniu od innych – ten rysowałam ołówkiem. Tym razem użyłam kartki ze szkicowanika A4 oraz ołówków o grubościach od 2H(najtwardsze) do 8B(najmiększe). Ołówki z firmy Koh – I – Noor, naprawdę polecam! J
Teraz przejdźmy do rzeczy:

Tym razem odważyłam się na narysowanie mojej postaci. J
Najtrudniejszą dla mnie rzeczą były jej włosy - nie jestem najlepsza w ich rysowaniu, ale jakoś poradziłam sobie z wyzwaniem. Oczywiście, że efekt włosów jakie narysowałam nie jest (dla mnie przynajmniej) zadowalający, ale pomyślałam że przecież nic nie jest idealne.
Tym razem starałam się cieniować całą twarz w miarę umiejętności. Wiem, że nos nie wyszedł, a Awatarka nie ma uszu – ale co do uszu, są one zasłonięte włosami wystającymi po boku, to jest najlepsze wytłumaczenie (rzadko co rysuję uszy moim postaciom, ponieważ najczęściej są one zasłonięte długimi włosami).
Usta dziewczyny nie są najgorsze, myślę że wyszły mi nawet dobrze ale nie znam waszego zdania. Przy oczach, a raczej rzęsach miałam drobne problemy, jednak jakoś z tego wybrnęłam.
Koło szyi można dostrzec mój NOWY podpis. J
Postanowiłam zmienić go ze względu na to, iż wygląda zdecydowanie estetyczniej niż poprzedni – jeśli chcecie zobaczyć poprzedni podpis to zapraszam do zakładki ‘’Rysunki’’.
Chciałam coś dodać jeszcze co do oczu, jedno jest ciemniejsze, natomiast drugie jaśniejsze – wydaje mi się, że to wina aparatu fotograficznego, którym robiłam zdjęcie ponieważ w rzeczywistości wyglądają one identycznie. J
Co do brwi – zostały one zasłonięte przez grzywkę naszej postaci.
Cały obrazek rysowałam 3 dni, z przerwami oczywiście. Efekt całego rysunku nie jest do końca zadowalający, ale jak na mnie to jest w porządku.
Jaką postawilibyście ocenę w skali 1 do 10? Co myślicie o obrazku? Co mam narysować?
Proszę, abyście pisali mi w komentarzu!
Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Pięknie narysowałaś. Po prostu cudo! Ja kompletnie nie mam talentu do tego, aczkolwiek kupiłam sobie książkę do nauki rysunku i szkicownik. Mam nadzieję, że w wakacje chociaż trochę się nauczę :D
    Ocena Twojego rysunku? Według mnie 10/10 :)
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam się nie podoba za bardzo. Dlaczego? Za mały kok, nos jakby się patrzyło z boku i te oczy... Jedno małe, drugie duże. Dla mnie po prostu 1/10 /Daniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty umiesz lepiej narysować???

      Usuń
    2. A czy powiedziałem że umiem?! Mi się nie podoba. Nie napisałem czegoś typu: ,,Ble ale brzydkie! Zabij się i spal ten rysunek! Nawet 5-latek lepiej rysuje ;p!". Wyraziłem swoje zdanie i tyle. Nie rysuję jak picasso ani aż tak źle jak 3-latek. Mam 6 z plastyki, ale nie każdemu muszą się podobać moje pracę. Tak samo jest z pracami EmiRudejMCA /Daniu

      Usuń
    3. Tak, każdy ma prawo do swojej własnej opini - nie ważne czy jest ona krytyką, czy pochwałą. Ja doceniam krytyki w związku z moimi rysunkami i wiem dzięki temu co jest w nich nie tak. ;)

      Usuń
  3. 10/10 naprawde świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzywasz każdego że za dużo emotek a sama naładowałaś 4 ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są dozwolone emotki typu : "😃" "☺", natomiast takich : ":3", "xD" staramy się unikać.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.