środa, 11 stycznia 2017

To ja.



*te piękne stare loga*

Otóż wracam.
Od razu mówię - jak masz hejtować to wyjdź.

~~~

O co kaman?
Każdy ma swoje smutne i złe, piękne i dobre dni. 
Ja miałam ten tydzie zły, a raczej cały rok 2016.
Życie prywatne przygniotło moją pasje, czyli pisanie o grze.
Założyłam swojego bloga,  o innej grze, bo też ją lubie.
Posty z mojej strony będą pojawiać się tylko z Awatarii, bo mam swój kąt do pisania.
Gram na Facebooku, bo na nk nic po Martynce.
Musze zacząć robić grafiki od początku, do tego chciałam nagrywać ale wątpie żeby mnie .. a zresztą.

Na koniec tego ,,dłuuugiego'' *sarkazm* posta chcę podziękować całej administracji bloga, Gratuluje także niektórym dziewczynom za zdobycie swoich subskrybcji na serwisie YouTube. 

Narazie muszę pozbierać się na nowe serie na tym blogu.
Pasję też chcę rozwijać, prosze nie odbierajcie mi przyjemności pisania tutaj, bo nie każdy może pisać na blogach. 

Do zobaczenia i cześć'

~ Cara.



5 komentarzy:

  1. Miejmy nadzieję, że rok 2017 będzie lepszy od 2016.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja matką głupich

      Usuń
    2. Ale każdą matkę trzrea kochać!

































































      #JestemWygrywem














      Iks de

      Usuń
    3. Ale może być zwyrodniała matka

      Usuń
    4. Niektórzy nie mają matki.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.