piątek, 6 stycznia 2017

Event 2017- Etap 3

No hejka ^^
Dziś jest 6 Stycznia. Święto Trzech Króli czyli wolny dzień od szkoły i pracy. Za raz za raz! To nie jest dzień taki zwykły. Dziś rozpoczął się 3 etap eventu! Za chwilkę opowiem Wam o tym etapie.
Na samym początku proszę aby nikt nie użył tych zdjęć do swojego bloga :)
Wchodząc na awkę wyświetlił mi się komunikat o tym że 3 etap już nastał. Bardzo się ucieszyłam bo szczerze mówiąc nie mogłam się najbardziej doczekać bitwy.
Zaletą tu jest jak najbardziej to że można z innymi graczami walczyć z bałwanami. Trzeba pokonać siły zła które chcą ukraść/zniszczyć święta (które już były xD) Za nim jednak zaczniemy walkę to musimy zorganizować wydarzenie żeby przywołać ludzi.
Myślałam że wydarzenie będzie trzeba zorganizować za złote monety. Na szczęście jest ono tańsze niż zwykłe (bo zwykła impreza kosztuje 500 S) To do dzieła! 8)
Kiedy zrobimy to wydarzenie automatycznie nas teleportuje na mapkę. Jak wygląda ta mapka?
Prezentuje się ona tak. Dość fajna :3 Mi się podoba nie wiem jak Wam c; Trzeba tylko klikać na bałwany i awatarka strzela mocą. W każdej rundzie tyle ile zarobimy śnieżek tyle dostaniemy. Np:. Klikłam 10 razy 20 śnieżynek dla mnie :) Do tego kawa i srebro c: Kiedy uzbieramy ich 900 kończymy etap 3.

Aktualizacja udana :) Wielu graczom się podoba. No nic. Teraz tylko czekać prawie 6 dni do etapu ostatniego.
Ja aktualizację oceniam
10/10
Za chwilkę kolejny post ;)
/Klaudia:*

3 komentarze:

  1. Mnie się podoba ta aktualizacja, natomiast nie wierzę, aby udało mi się zebrać aż 50000 śnieżynek... To nie jest realne, bo mam nieco ponad 3000.
    Tak z innej beczki - fajnie piszesz, ale stawiaj przecinki w odpowiednim miejscu oraz sprawdź, jak się pisze niektóre wyrazy. Pisze się "zaraz" i "zanim". Nie traktuj tego jak hejt, lecz jak radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez oceniam ja 10 /10 myślę że dzięki temu dużo osób dostanie prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oceniam 10/10
    Podoba mi się to że ja za jedną bitwe dostaje ok.200 śnieżynek czyli na jeden duży prezent :3
    //Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.