piątek, 20 stycznia 2017

Nowy wygląd! ''Kosmiczny blog''!

Hej!
Jak już wczoraj wieczorem dało się zauważyć, że pojawił się nowy nagłówek oraz informacja o tym iż trwają prace techniczne. Nie trwały one jednak długo, bo niecałe 2 dni! 
Ja i Julia nie miałyśmy pomysłu na nagłówek, jednakże w pewnym momencie pomyślałam: ''Lubię kosmos i wszystko z nim związane - to zrobię kosmiczny wygląd bloga!''. Co prawda mamy zimę, a zapewne spodziewaliście się nagłówka związanego z zimą. A tu proszę! Niespodzianka, będziemy oryginalne i zrobiłyśmy nagłówek z myślą o ''kosmicznych klimatach''. Chodzi tu przede wszystkim o kolorystykę bloga, tło oraz zmianę szablonu na nasz podstawowy. Mam nadzieję, że zmiany są do zaakceptowania! 
Jak widzicie na nagłówku jest już więcej osób, to nasze obecne grono!
To chyba największe grono administracji w historii bloga AOY!!! 
Wiem, niektóre awatarki nie są wyraźne, ale spowodowane jest to tym iż nie miałam kontaktu z niektórymi z nich i musiałam użyć zdjęć niewyraźnych (takich z paszportu).
Awatarki ledwo co się pomieściły na nagłówku, ale jakoś się udało!

Nasz blog jest teraz w kolorze bardziej fioletowym.
Dodałam muzykę i kursor.
Nowością na naszym blogu są ''Losowe cytaty'' oraz ''Ciekawostki dnia'', które znajdują się w pasku bocznym bloga.
A więc, nie mam już nic do powiedzenia na temat wyglądu bloga. Żegnamy się ze świątecznymi klimatami i idziemy do przodu!
Miłego czytania naszego bloga!
Już wkrótce nowe posty!
~Emilka

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio się cieszycie z powodu, że macie 8 osób na blogu z czego w blokowaniu radzą sobie góra trzy? Mało osób to nie jest dobrze, ale co za dużo to nie zdrowo. Naprawdę, tyle adminów to już spora przesada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż tak wyszło. Co radzisz? Mam wyrzucić połowę? Nie byłoby to w porządku...

      Usuń
    2. Ja zdaję sobie sprawę, ale popełniasz błąd. Rozumiem, że mogłaś się z nim zżyć, ale na blogu bądź prawdziwym szefem. Cholernie dużo osób to jest. To aż trudno jest dla Ciebie ogarnąć pewnie.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.