wtorek, 10 stycznia 2017

Odbanowali mi Facebooka+Jestem w szpitalu!

Witam wszystkich 馃槈
Dzi艣 przychodz臋 do Was z postem fajno-niemi艂o-dziwnym. Niby si臋 ciesz臋 bo odzyska艂am Facebooka i konto z 24 poziomem ale jestem w szpitalu bo mam ci臋偶kie zapalenie p艂uc 馃彞 B臋d臋 tam chyba z p贸艂tora tygodnia nie wiem zobaczymy xD Co mam powiedzie膰? No niby si臋 jaram ale z drugiej strony jestem w szpitalu 馃槀 B臋d臋 mia艂a czas na nadrobienie etap贸w i na nauk臋. Teraz b臋d臋 gra膰 na prywatnym Facebooku lecz nie zapomnijcie 偶e na razie podaj臋 Wam mojego tak jakby roboczego 馃槝
Dobranoc 馃寷
/Klaudia:*

7 komentarzy:

  1. Je艣li chodzi o post to ok ale moim zdaniem u偶ywasz za du偶o emotikon.. i takie troch臋 s艂owa no wiesz np jaram si臋 . Nie jest to takie fajne s艂owo ale.i te xd..Iksde og贸艂em ok 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  2. Je艣li chodzi o post to ok ale moim zdaniem u偶ywasz za du偶o emotikon.. i takie troch臋 s艂owa no wiesz np jaram si臋 . Nie jest to takie fajne s艂owo ale.i te xd..Iksde og贸艂em ok 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak kole偶anka wyzej, moim zdaniem powinnas u偶ywac bardziej forma艂ych s艂贸w. :)
    / Karina

    OdpowiedzUsu艅
  4. Rozumiem, 偶e si臋 jarasz, czy co艣...Ale no, chwalenie si臋, 偶e jest si臋 w szpitalu, to jest tak jakby 偶ebranie o wsp贸艂czucie. U偶ywasz zbyt du偶o emitkon.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bosh..... Nie u偶ywaj tyle emotikonow.......

    OdpowiedzUsu艅
  6. Emilka ci pisa艂a 偶eby艣 u偶ywa艂a mniej emotikonow serio d艂ugo nie zajedziesz na tym blogu....

    OdpowiedzUsu艅
  7. Zgadzam si臋 niestety z powy偶szymi komentarzami. Prosi艂bym o ograniczenie u偶ywania emotikon i znak贸w takich jak "xD", oraz zwr贸ci膰 uwag臋 na b艂臋dy interpunkcyjne.

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.