wtorek, 24 stycznia 2017

5 najbardziej wkurzających sytuacji na Awatarii.

.

Cześć wszystkim!
Witam was w kolejnym poście ode mnie. Mamy dobry internet, więc post może być dłuższy.
Dzisiaj przychodzę do was z postem ,,5 najbardziej wkurzających sytuacji na awatarii'' Jeżeli ktoś takie coś zrobił - nie czytam innych blogów o awatarii oprócz tego. Jeżeli ktoś tutaj to zrobił - nie wiedziałam.
Ten post będzie miał jeszcze coś wspólnego, czyli niedługo ,,5 szczęśliwych sytuacji na Awatarii!''
Napewno każdy z was ma coś denerwującego na awatarii!
A teraz powiem moje i może wasze sytuacje (wkurzające) na awatarii!
Zapraszam do czytania tego posta!


*ps. To przerywnik!*

1. Dasz prezent!!!!? Dasz Vipaaa?!!!!?!r?1e'383856386r3
Pierwsza sytuacja napewno kazdemu z was się zdarzyła (mi kilka razy!) 
Tak.. i to plissspsisssplis;spslsislsosihuehu was też wkurza, to jest na miejscu pierwszym.
Najczęściej o prezenty i VIP-y żebrzą niskie levelowce, w nadzieji że dostaną upragniony podarunek. Takich przypadków jest bardzo dużo, dużo, dużo, dużo. 
Przykładowe:
*tak to ja xD*



Ogólnie nie spotkałam sie jeszcze z ,,daj prezent'' na nk tylko z VIP-em. To jest takie ,,noobowsko'' (wow, nowe słowo). W ogóle.. jest bardzo dużo takich na nk, niż na facebooku bo FB 13+ (chociaż moja siostra ma 12, to i tak ma!). Ale no cóż - taka sytuacja zawsze się wydarzy.

2. Typowy ,,handel VIP-em.''
Tytuł nie jest do zrozumienia, ale już wyjaśniam.
Na awatarii aż roi się od ,,DAM VIPA ZA PREZENTY Z WARSZTATU'' ,,DAM VIPA NA 20 DNI ZA 10 PREZENTÓW Z WARSZTATU'' DAM VIPA TYLKO PODAJ HASŁO''
To jest napewno najbardziej spotykana sytuacja. Każdemu to sie zdarzyło, fajnie co?
Przykład:



Z tym przykładem spotykam się coraz bardziej, bardziej na nk bo na Facebooku czasami można tego nie zrozumieć, ale nadal są polskie wydarzenia. Uważam że to jest oszustwo no i.. głupota. Dlaczego?
Otóż ja jak byłam jeszcze niedorozwinięta (ps. 13-14 lat) to wierzyłam w takie głupoty i zawsze traciłam moje cenne itemki. :c

3. Kody do gry
Bardzo znana sytuacja do dziś, kody do gierki.
Ale zaraz, zaraz.. do awatarii nie ma kodów.
Chodzi mi o haki/hacki/smsy.
Wydarzenia: ,,WYŚLIJ SMS O TREŚĆI 28748375375 NA NUMER 274823586356376573 DOSTANIESZ 357673 G I 18728742 S SMS BEZPŁATNY!!!!! '' (NIE WYSYŁAJCIE TO PRZYKŁAD :))
Tak naprawdę taki sms zeżre wam wszystko z konta, uwierzcie znam takich co się nabrali. Czasami sms kosztuje 4, 6, 8, 10, a nawet 50 złotych. Więc nie polecam.
Przykład:

(beka)


4. Małżonek/małżonka oszust/oszustka.
Mi się nie zdarzyło, ale może komuś z wam?
Chodzi mi o to że:
- na początku love strory, pocałunki
- potem zaawansowane oświadczyny
- ślub
- po ślubie ,,Daj mi 170 g oddam, musze salon zremontowć'' 
- oszust zrywa i g przepadają.
Tak samo jest z małżonką, ale ona nam się nie oświadczy.
Widziałam kiedyś taki filmik na YouTube o takiej sytuacji:


To chyba to.
Przykład:



5. Typowe śmieszki!
To jest dosyć mało znana sytuacja, ale dałam ją na ostatnim miejscu, ze względu na dosyć małą znaną sytuację. 
Typowe śmieszki to:
- osoby podszywające się pod kogoś mi.n - Trynkiewicz (bardzo znana postać we wcześniejszych latach awatarii.) Sexmasterka (chyba tak to się pisze) nowoczesna postać w naszej grze.
- osoby udające raka, że dostały kraba, a te kraby co dostały homara. Osoby które są zboczone, robią wydarzenia pod tytułem ,,seks za free, prostytutka, niewolnica itp. Znam kilka :  Mi.n - Lubie seks, Cipeczka, dupe chcesz. 
Dla niektórych to moze być śmieszne, tak uważam. Potem mogą Cię dręczyć, itp. Nie wiem.. spotkaliście kiedyś taką osobe? Z niektórych mozna mieć beke, ale z niektórych nie. Jeżeli mieliście kiedyś takie sytuacje, mówcie. Ta sytuacja jest według mnie tu umieszczona, więc to mój wybór.
Przykład:


*zdjęcie wzięte z grafiki google!*


A więc?
Jeżeli mieliście jakąś sytuacje, to piszcie w komentarzach, jeżeli nie mieliście to może wam się zdarzy?
Jeżeli ktoś się nie zgadza, okej rozumiem. Ale to był mój wybór, i koniec kropka. 
Napiszcie swoje top pięć najbardziej wkurzających sytuacji na Awatarii. 
To ja sie z wami żegnam na ten długi post. 
Cześć.



/ Cara





2 komentarze:

  1. Z sytuacją 3 się jeszcze nie spotkalam. Raczej trafiłam na pożądane osoby. Co do punktu 5, to moim zdaniem to jest żałosne. Często spotkałam takie osoby,co się przyczepiły do mnie to nie mogły przestac,naprawdę. ..
    Swoja droga,bardzo fajny pomysł na posta :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.