sobota, 21 stycznia 2017

Pomocna Olka #5- Karnawa艂 馃帀馃帀馃帀

Cze艣膰!
Ostatnio nie jestem za bardzo aktywna. Jest to spowodowane moim pobytem w szpitalu i zepsutym laptopem. Teraz mam dost臋p do zapasowego laptopa lecz jest on du偶o starszy. Nie mog臋 mie膰 tam oCam albo Movie Marker. Dlatego film贸w nie b臋dzie do 30 stycznia w najlepszym przypadku.

Dawno nie by艂o ,,Tw贸j Styl'' Nieprawda偶? Chyba trzeba ubra膰 si臋 na karnawa艂. Ale nie masz co na siebie ubra膰?! Ja pomog臋!

1. Szampanowy sza艂 馃槑
Ta stylizacja zawiera elementy o kolorze czarnym i fioletowym. Fajnie wygl膮daj膮 sanda艂y i sukienka. 
Dla mnie 9/10
Troch臋 kolor kokardki nie pasuje ale to drobiazg ^^
2. Lu藕na papro膰 馃崓
 Jak zobaczy艂am ten look to wiedzia艂am 偶e musi si臋 tak nazwa膰. Tak mi jako艣 do g艂owy przysz艂o ;p 
Moja ocena:
10/10
 Bardzo mi on przypad艂 do gustu.
3. S艂odki b艂臋kit 馃憲 

1 komentarz:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.