niedziela, 30 października 2016

Z filmu do pikseli - Harley Quinn

Merhaba!

Nie wiem który to dzisiaj post, ale wciągnełam się w robieniu z awatarów aktorów - znaczy postaci filmowych! Dzisiaj wybrałam Harley Quinn, ponieważ.. pochodzi z mojego ulubionego filmu ,,Legiony Samobójców'' Serdecznie polecam na pójście na ten film do kina. A więc zacznijmy od powiedzenia coś o postaci:
 - WUJKU GOOGLE, WUJKU GOOGLE!!! DAJ MI COS O HARLEY QUINN!
- Prosze bardzo.
Harley Quinn właśc. "Harleen Quinzel" — fikcyjna postać z Batmana. Kiedyś psychiatra, lecz została pomocnicą i dziewczyną Jokera. Jest silnie emocjonalna, lecz również bardzo inteligentna. Doktor Harleen Quinzel była psychiatrą w szpitalu Arkham, o którym mówili, że każdego człowieka może uczynić szaleńcem. Harleen jest tego żywym dowodem. Wszystko zaczęło się od tego, gdy po raz pierwszy poznała Jokera i zamiast uciekać, zakochała się w nim. Jej imię przykuło uwagę szaleńca, gdyż kojarzyło mu się z imieniem "Arlekin". Łatwowierność Harleen tylko ułatwiła niecne plany Jokera. Użył on dziewczyny, by uwolnić wielu więźniów. Ale nie trwało to długo. Administrator Jeremiasz Arkham cofnął Harleen licencję lekarską, a ona sama została umieszczona w Arkham pośród szaleńców, których niegdyś leczyła.

A więc, była kiedyś psychiatrą, ale poznała Jokera [może go zrobie?], zakochała się w nim i Joker użył jej do uwolnienia więźniów. Romantico! :D.

A więc macie tu połowe Harley:

A na awatarii i pomocy pixlra i internetu, + 1 godzinę spedzoną przy tym:


Boże, jak ja to robiłam. Najgorzej te cienie, ale dobra.. Oczywiście naszyjnik Harley ,Puddin'', jej kurtka i jej kolorowe włosy. Nie chciały mi się zafarbować na biało. Ale nie wiem czy warto było. Omg jak na to patrze będę miała koszmary x-x.

Sami oceńcie..


~Cara, Martynka, Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.