wtorek, 4 października 2016

BYĆ PROJEKTANTKĄ #4 - nowy styl

Hej!
Jak wam mija dzień? Ja dziś miałam test z fizyki, ale myślę że napisałam go dobrze. :)
Ostatnio w poradniku - Jak zrobić wyraźny screen Awatara? Pojawiło się takie oto zdjęcie:
Był to efekt końcowy... jak to nazwać? Poradnika. :P
A więc, parę minut po napisaniu posta zaczęłam się nudzić i wiecie - głos artysty się odezwał. XD
Wtedy naszła mnie chęć na przemianę tego zdjęcia.
Co się stało? Nie wiele, ale zawsze coś!
(przepraszam, że nie ma loga - lenistwo)
A więc! Jak widzicie kolory się pozmieniały.
Buty są ciemniejsze, w ogóle cała Awatarka jest ciemniejsza.
Skupmy się jednak na bluzce, bo tutaj właśnie najwięcej się zmieniło.
Co powstało? Nowy top! :D
Moim zdaniem wyszedł, nawet, nawet!
Biała bluzka z czarnym kwiatuszkiem pod szyją.
Ile by kosztował?
Wg mnie wyceniłabym go na 10 000 S, tak dla odmiany! :D
Myślę, że taka cena jest o wiele lepsza niż 300G. ;)
Może i mogłaby kosztować jakieś 33G, a z resztą i tak jej nie wprowadzą do gry! ;D
Hm... może macie pomysły na nazwę takiej bluzeczki?
Kupilibyście ją? :D
~EmiRuda MCA
 


1 komentarz:

  1. Super top :D 8/10. Ja bym kupiła pasuje właśnie do tych spodni :P. Tylko bez przesady z tą ceną hahah ja bym wyceniłabym em 15/20g... Troche kurcze zniżki dla kobiet prawda?^^ XDD /Violka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.