wtorek, 25 października 2016

BEKOWO TV - Beka z typki, kupa śmiechu xD

Witajcie!
Znalazłam czas na posta! Wczoraj zebrałam wiele artykułów do tej serii! To był czysty przypadek, ale było ciekawie. :')
Przedstawiam wam ''julię'' (nie, nie naszą Julkę z bloga).
Osobę wszechstronnie utalentowaną, która ma wielkie marzenia i zdolności.
Wczoraj przebywając na skwerze z widzami i znajomymi (pozdrawiam!), podeszła do nas nie jaka Julia. Od co zaczęły się ciekawe rozmowy z ową dziewczyną. Potrafi ona stworzyć wspaniałe rymy i nie tylko. Niestety nie udało mi się ułozyć zdjęć chronologicznie, ale myślę że jakoś to ogarniecie. :')
Zapraszam do czytania, przedstawiamy krótką historię Julii! 

 Spotkanie z Julią trwało ponad 2 godziny, wówczas wydarzyło się wiele ciekawych rzeczy. 
Pozdrawiam oczywiście Julkę i życzę sukcesów w dalszym życiu! :')

Moda na dziś?!
Nie. Dziękuję... 

A teraz spotkanie na ulicy, co prawda nie z widzami ani czytelnikami. :D
Stworzone były 3 wydarzenia zatytułowane ''pociąg uścisków''. :D
Oczywiście nie mogło się obejść, od razu mnie to zainteresowało! Udałam się na wydarzenie, a co tam napotkałam?! Sami zobaczcie!
Było  śmiesznie! xd
Oczywiście pozdrawiam wszystkie osoby tam zebrane! <3
Ciekawe, czy ktoś z nich to czyta. B)))

Dobra! To będzie tyle, mało napisałam... wiem, ale wiecie ... xd
OD PIĄTKU BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!!! 
~EmiRudaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.