niedziela, 30 października 2016

Osoby na okresach próbnych + podziękowania!

Witajcie!
Jak już wiecie mamy obecnie 3 osoby na okresie próbnym, z czego 2 osobom okres próbny kończy się dziś! Przepraszam, że nie było posta powitalnego z mojej strony. Więc zrobię to teraz! :D
Chciałabym serdecznie powitać Elen, Czekoladowego i Martynę! :D
Martyna była już kiedyś na okresie próbnym! Była jedną z pierwszych osób na okresie próbnych, niestety nieuczciwie ją oceniłam, za co przepraszam... już od dawna powinnaś pisać na naszym blogu! :D 
Jednak okres próbny musi być, a więc zaczynasz go dziś, a kończysz za tydzień!
Niestety nie wiem, czy będę miała jaką kolwiek możliwość napisania werdyktu, więc myślę że oddam to zadanie którejś z adminek. :)

Teraz przyszedł czas na ocenę pracy Elen i Czekoladowego! :D
Najpierw zacznijmy od Czekoladowego.
Niestety, ale napisałeś tylko 1 posta, a potem usunąłeś się z bloga... nie wiem co to miało na celu.
Niestety nie zostaniesz z nami na blogu, ale myślę  że na swoim z pewnością sobie poradzisz! :)

A teraz Elen! :3
Co do pracy Elen jestem bardzo zadowolona!
Pisała posty dosyć regularnie, a napisała ich 4, z czego jeden chyba jest jeszcze w drodze. (widzę wersję roboczą) 
Okres próbny zaczęłaś w czwartek. Myślę, że mogę dać ci szansę. :)
Zostajesz na blogu!

Po krótkim namyśle, stwierdzam, że to trochę niesprawiedliwe, że Elen i Czekoladowy mieli tak krótki okres próbny... 
Więc postanowiłam, że okres próbny Martyny będzie trwał podobnie jak u poprzedników! :)
Czyli zaczynasz od dzisiaj 30 października niedziela, do 2 listopada środy! Powinnaś napisać minimum 3 posty! :)
Mam nadzieję, że tym razem będzie o wiele lepiej! Życzę powodzenia! <33

A teraz chciałabym złożyć wam serdeczne podziękowania!!!
W imieniu całej administracji! I zapowiadam konkurs jak obiecałam!!! :D
Ale, za co ja dziękuję?!
Za 25 118 wyświetleń!!!
Jest to wielka suma! Jest mi miło i wiem, że czytacie naszego bloga!
Dziękujemy wam z całego serca!!! <33

~EmiRuda MCA i cała administracja



2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.