poniedziałek, 17 października 2016

PORADNIK #3 - Pomocna dłoń, jak przycinać zdjęcia w Paincie + Adobe Flash Player w Google Chrome, czyli co zrobić aby Awataria zaczęła działać na Google Chrome.

Witajcie!
Zaczniemy najpierw od bardzo prostej (dla mnie) rzeczy.
Przycinanie zdjęcia w Paincie, otóż jedna osoba miała z tym problem. 
Więc już tłumaczę! :D
Więc po zrobieniu screena, wchodzimy w Painta i klikamy CTRL + V.
Pomniejszyłam trochę obraz, żeby było wszystko widać.
Więc mamy wklejony do Painta screen.
Teraz klikamy to:
A potem wystarczy kliknąć...
Przytnij.
Wtedy obraz powinien się przyciąć i pozostanie tylko zaznaczony obszar.
Po całej akcji klikamy czerwony krzyżyk (wyjście), wtedy wyskoczy wam komunikat czy zapisać obraz i zapisujecie go. Lub jak kto woli... po prostu przycięty obraz zapisujemy.

Teraz 2 rzecz, dostałam od pewnej osoby informacje o tym, iż Awataria nie działa jej na Google Chrome. Też miałam wczoraj taki problem, ale już wiem jak go rozwiązać! :)
Pozwólcie, że posłużę się pewnym linkiem, który wszystko wam wyjaśni:
Mam jeszcze jeden przydatny link:
Przede wszystkim powinniście sprawdzić, czy wasza przeglądarka Google Chrome jest zaaktualizowana.
Myślę, że pomogłam. :)
~EmiRuda MCA

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.