niedziela, 2 października 2016

Jagoda W. - osoba, która umieszcza MOJE zdjęcia na swoim profilu!!!

Witajcie.
Przychodzę do was z dosyć niepokojącą i dziwną sprawą.
Otóż od mojej znajomej z nk.pl dostałam informację, iż pewna osoba o imieniu Jagoda umieściła na swoim profilu większość MOICH ZDJĘĆ, z mojego profilu!
Tutaj macie pierwszego screena:
(wiem, mam głupie zdjęcia)
Na dowód tego zobaczcie sobie zdjęcia na moim profilu. ;)
To jest niedopuszczalne! Jak można być taką kopiarą?!
Nie tylko moje zdjęcia tam są, ale mam jeszcze parę dowodów, na to że to zdjęcia NIE Z MOJEGO PROFILU... -,-
WYRAŹNIE WIDAĆ, ŻE NA ZDJĘCIU JEST MOJA AWATARKA Z NICKIEM EMILKA B.
SPÓJRZCIE NA BOK, W GÓRNYM ROGU JEST ''NIBY AUTOR'' ZDJĘCIA CZYLI NIE JAKA JAGODA.
Na jej profilu jest tyle zdjęć, że komputer mi się ''zmulił''. W ogóle zobaczcie sami jej profil!
Co jest w nim takiego dziwnego?!
44 tysiące zdjęć!!! Jak ona to zrobiła?! I od kiedy moje zdjęcia oraz zdjęcia innych użytkowników są na jej profilu i jakim prawem?! UWAŻAJCIE! Wasze zdjęcia także mogą się tam znaleźć! :(
Jeszcze do tego dochodzi LICZBA ZNAJOMYCH I WPISÓW, ALE SZOKUJĄCA JEST LICZBA ZDJĘĆ.
Ten profil jak na razie pozostaje dla mnie zagadką i będę się starała, aby moje zdjęcia z tego profilu ZNIKNĘŁY - NIE ŻYCZĘ SOBIE TEGO!
~EmiRuda MCA
 


6 komentarzy:

  1. Ja ją znam! Ona jest strasznie dziwna, robi okropne błędy ortograficzne! ;-; wrzuca mnóstwo zdjęć nie swoich, oraz pokazuje masę zdjęć z psami, których nawet nie zna! Uważajcie na nią!

    / Daj Oreo x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona mnie do znajomych na nk zaprosiła jednak żadnych zdjęć nie miała no oprócz 3 xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mialam ja w znajomych i wlasnie bylam w szoku ile ona zdjec ma. Tez z nia pisalam i takie bledy robila na podstawie ucznia z 1 klasy. Na pewno nie ma tyle lat ile ma napisane na profilu. Albo kiedys to juz inna bajka mialam bloga, ale go usunelam i tam bylo takie zdjecie przez mnie stworzone, a jakas dziewczyna z yt dodala sobie na zdjecie glowne to moje zrobione i w filmie mowila ze to ona jest na tym zdjeciu. Ludzie serio tak kopiuja zdjecia od innych, ze w glowie sie to nie miesci.



    Ps. Sory za bledy, ale na telefonie pisalam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.