piątek, 28 października 2016

BYĆ PROJEKTANKTĄ #5 - PRZERÓBKA NA HALLOWEEN

W atmosferze Halloweenow'ej zaczynamy naszą serię pt. ''BYĆ PROJEKTANTKĄ'', to już 5 raz, gdy spotykamy się w tego typu serii! :D
Dzisiaj skupiłam się na kolorze czerwonym i czarnym.
A dokładniej jednym z moich kompletów ''Czerwona panienka''.
Zobaczcie więc cały strój, bez żadnych przeróbek.
Ten strój już znacie, nie muszę wam go ''przedstawiać''. ;D
Zapoznajcie się z moim projektem:
Przede wszystkim skupmy się na sukience (wiem, że buty fuu wyszły)
Szczerze to zamalowałam jedynie szczegółowe dodatki.
Ale zawsze coś. Tym razem jako dodatek pojawił się pasek. :D
Nawet, nawet... a co wy o nim myślicie?
Ja jak to ja jak zwykle przesadziłam chyba z cieniem. :x
Robiłam to na szybko, także przepraszam.
No nie wiem, jak na Photo Scape to tragedii jakiejś strasznej nie ma.
Muszę pobrać Paint Tool Sai i wtedy zaszaleje. c;
Dobra - ja to oceniam 2/10 (THEUNBOXALL tytrryrtyry)
 A wy? Jaka jest wasza opinia, proszę o szczerość O^O
~EmiRuda MCA



2 komentarze:

  1. Emi szukasz jeszcze adminów? Martynka mówi :) Chciałabym powrócić na bloga :p nie wiem czy to możliwe..

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.