środa, 19 października 2016

Awataria-Co o niej sądzę?

Witajcie 
długo nie pisałam postów cnie...ogólnie dużo obowiązków mam na głowie a to w domu czy w szkole i jakoś ciężko mi wiązać koniec z końcem ale staram się mieć czas na wszystko na moja własną stronkę i na stronę AOY,na kanał i na grę w Awkę <3
Ale postanowiłam ,że zadam wam pytanie Czym w ogóle czym jest dla was Awataria? Dlaczego w to gracie ? 
Opowiem wam jak było ze mną co sądzę o tej grze.
Gra Awataria to jedna z popularnych gier dla użytkowników online nie gramy z komputerem tylko z ludzmi z całej polski ! z różnych województw , miast a nawet krajów .
Moja gra była amatorska która zmieniła się w uzależnienie...ale jakie pozytywne :') 
Potrafiłam zapomnieć o całym świecie miałam przyjaciół do których mogłam się wygadać i nabrać odwagi przez jedną dla niektórych zwykła grą która tak dużo dla mnie znaczy 
Na pewno wiele z was ta gra jest jedną z najlepszych jak dla mnie .Wykorzystuje tę grę w czasie wolnym . We wakacje potrafiłam przesiedzieć pół dnia na tej grze xD. Co ciężko mi się odciągnąć w roku szkolnym. Awataria zmieniła się troszkę też w zła grę... bo każdy z nas napotkał się na kłócących się ludzi przezwiska,wyzywanie rodziców itp itd,....
Sami nie raz to robimy bo wiemy ,że to tylko internet i gra i nikt na tym nie cierpi .
Według ta gra potrafi poprawić humor jeśli ma się przyjaciół, ulubione zajęcia czy  chłopaka/narzeczonego/męża/
Dla mnie ta gra jest ważna i nie wyobrażam sobie ,że na chwilę obecną nie będę w to grać . 
Na pewno nie do 18 xd 
Piszcie w kom co sądzicie o Awatarii ! 
~~Pozdro KarmelkowaxDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.