sobota, 15 października 2016

TOP MODEL #1 - ZACZYNAMY

Witajcie!
Wreszcie możemy rozpocząć zabawę Top Model!
Zgłosiło się 9 osób, było jeszcze kilka, ale nie miałam z nimi kontaktu niestety... :(
A więc najpierw wytłumaczę banalne zasady. :D
Przydzielam wam kategorie typu :
strój codzienny, strój do klubu... itp.
A wy musicie się tak ubrać. Najlepszy ubiór dostaje najlepszą ocenę.
Jaka jest punktacja?
Oceniać będę tylko ja i Ola (Karma).
Punktacja będzie od 1 do 10 naturalnie. :)
Od 3 rundy osoba z najmniejszą ilością punktów odpada! :D
To jak? Zaczynajmy! 
Tutaj tabela!
A kategorią na dziś jest....
STRÓJ CODZIENNY!!!
Oczywiście wysyłacie mi zdjęcia Awatarów ubranych w strój codzienny.
Gdzie możecie wysłać prace?
Link do mojego nk.pl
Link do mojego Facebooka:
lub na naszego maila:
awataria_oczami_youtuberow@interia.pl

Czas wysyłania prac od 15 października do 20 października
Czyli do czwartku!!! Czas leci szybko! Czekam na wasze prace! :D

~EmiRuda MCA

2 komentarze:

  1. Nie mogę brać udziału w zabawie :'c
    Życzę powkdzenia innym
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.