poniedziałek, 31 października 2016

Tak, tak - żyje i mam się dobrze.

Hej. :)
Minęło kilka godzin od mojego przyjazdu do Busko Zdroju. Jestem po kilku zabiegach, mdzi. Hydrojecie, masażu wirowym całościowym i FITS'ie (ćwiczenia na kręgosłup). Nie ukrywam, że masaż (chociaż siedziałam w wodzie) był bardzo wyczerpujący... Poznałam już kilka osób , jednak to 1 dzień... Nudzę się strasznie, wszystkie dziewczyny się znają - tylko ja taką na odludziu. :P
Myślę, że z czasem to się zmieni. W każdym bądź razie mam WI-FI! XDD
Tęsknię za domem, chociaż jestem tu 1 raz i 1 dzień.... Za chwilę idziemy chyba na spacer. Jeżeli chcecie mogę pisać takie posty o moim pobycie w szpitalu.
Jak na razie, to ja się z wami żegnam. Paa. :(
~ EmiRuda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.