sobota, 1 października 2016

BEKOWO TV & CIEKAWY TEMAT - 2 w 1 :D

Witam ponownie!
Nie mogę się powstrzymać od napisania tego posta!!!
Mam kilka śmiesznych i bulwersujących spraw i rzeczy.
Zaczynając od tych śmiesznych...
Na pierwszy rzut oka wygląda normalnie?
Przyjrzyj się nazwie.
A nie, przepraszam! Nie ma jej!

Osóbka powyżej miała nick ''TROLOLO'' (chyba), ale gdy właczyłam jej paszport - zrobił się ''lag'' i nie było widać jej nicku! Dziwne i tajemnicze.
ILLUMINATI? O.o

Następny przystojniak ma na imie...
GRAŻYNA?!
Chodził sobie po skwerze i szukał dziewczyny.
Nie za bardzo tego rozumiem???
''Babo-chłop''? A może ''chłopo-baba''?!
Nie wiem, nie znam się, nie orientuje się! >.<


A tutaj krwawy morderca, jego stroje (bo co chwile się przebierał)
były ''creepy'', dreszczyk emocji? Nie. To Rhaegar! *O*
Nick też oryginalny! ^^


 A teraz przejdźmy do ''Ciekawego tematu'' - mamy tutaj dosyć interesującą rozmowę, którą mam ochotę SKOMENTOWAĆ.
Z ciebie też ''tempol'' - nie umiesz pisać i czytać? Hahaha...
Pisze się BROŚ tępaku! -,-
Ty jesteś głupi, co masz do mojego nicku?
Jakoś nikt nigdy się go nie czepiał.
Tak, tacy hejterzy najbardziej mnie denerwują.
Może kiedyś byłam mała i nie wiedziałam, że w nicku nie podaje się nazwiska?
No sorry, ale konto założyłam miejąc 10 lat? ;_;
Wtedy byłam zacofana.
 Tutaj macie moją Awatarkę na Facebooku, wczoraj jeździłam sobie na łyżwach.
W ogóle po co twórcy gry stworzyli lodowisko, skoro są na nim pustki?
Ludzie korzystajcie! Naprawdę polecam! ~Magda Gessler
Na nk.pl też miałam kiedyś nick Emilka Broś, teraz to już każdy wie jak się nazywam. xD
A po co to ukrywać? Dużo jest ''Brosiów'' na tym świecie i nie wiecie która to ja. B)
Anonimowe życie. Hehe. :D
Tutaj ja kiedyś, stare czasy, te wspomnienia. :')
Przepraszam za jakość [*]
~EmiRuda MCA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.