wtorek, 25 października 2016

Nowy Administrator

Witajcie !!!
Dzisiaj będzie mój pierwszy post powitalny na tym blogu. Jestem nowym administratorem na blogu (narazie autorem). Niektórzy mogą mnie poznać, ponieważ prowadzę bloga http://bananowa-awa.blogspot.com/ chętnie na niego zapraszam i poszukuję także ja administratorów. Jak każdy czytelnik lubi wiedzieć coś o adminach więc napiszę coś o mnie.

Imię: Wojtek
Hobby: Sport, Informatyka, Gra w Awatarię, Śpiew, Taniec, Fb (xD).
Nick na awie: ¢zєкσℓα∂σωу
Lvl: 
22
Komfort: 9893
Image: 1595
Relacje: Singiel
Pozycja na blogu: Administrator bloga
Paszport:


Książeczka Zatrudnienia:


















Myślę, że na dzisiaj to już wystarczy także myślę, że się cieszycie się bo jest nowy administrator ;).
Ja już kończę. Pa kochani <3.



















8 komentarzy:

  1. Nie jestes zalozycielem :P /Violka_KCa

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że będą ciekawe posty na blogu :)
    Tylko niepotrzebnie wstawiałeś zdjęcie książeczki zatrudnienia lub napisałeś ile masz komfortu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że go już tu nie ma i oby nie wrócił. Amen

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.