poniedziałek, 31 października 2016

Stroje na ostatnią chwile - Edition HALLOWEEN 2016


Hej dynie!
Dzisiaj jest Halloween, i powiem szczerze - nie obchodze tego święta. Wczoraj była MASA postów ode mnie. Naprawdę... Przyznam wam się, że mam dużo pomysłów. Wogóle, myśle nad imprezą Halloweenową na Awatarii, nie wiem czy ktoś by przyszedł. A szczegółnie adminki, ale nie zapominając - jestem na okresie próbnym. 

Dzisiaj przychodzę z moją serią ,,Stroje na ostatnią chwile'' a dzisiaj? Każdy by się tego spodziewał - Edycja Halloween'owa! Widzę, że podobały wam się moje stylizację pod pierwszym postem z tej serii. A więc? Nie macie za dużo stylizacji w swojej szafie? Nie ma stroi w sklepie? Pamiętajacie - z niczego da się coś zrobić. 

♥ Ten post NIE będzie zawierał cen, ponieważ nie ma tych stroi w sklepach. ♥


,♣ .,Arystokrantka'' - to jest taki specjalny komplet. Był on w sklepach. Nie mam niektórych części, więc.. To co udało mi się wydobyć. Do tego pasuje jeszcze czarne usta, i włosy. ♣

,,Rabbit'' - to taki w dziecinnym stylu. Dzieci z awatarii, jeżeli to czytacie - to może być was komplet na Halloween w awataryjskim przedszkolu! :D. Myśle że nie trzeba nic zmieniać. 


,,Początkująca wiedźma'' - uważam że taki strój jest dla początkujących. Zwykłe buty, czarne rajstopy sukieka, kolczyki.. I polecam  - czarne włosy!


,,Szkieletor'' - prosty szkielet. Polecam czarne włosy :))


,,Mrs. Cat'' - Ten strój wymaga tylko tego kombinezonu i czapeczki! Jest bardzo prosty. 


,,Bad Girl'' - Zwykłe czarne rzeczy. Taka ,,Zła dziewczynka'' xdd.


,,Mademoiselle'' - Pamięta ktoś wydarzenie walentynkowe? Tak - macie strój? Załóżcie! Może będziecie orginalni?

Podoba wam się któryś strój? Zagłosujcie w komentarzu!








6 komentarzy:

  1. Mi się podobają wszystkie, najbardziej Początkująca wiedźma ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek slicczny ^^ Szkoda, że jak weszłam to Ciebie nie było.. można Się spotkać z Tobą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, jestem na ulicy. Albo w parku. Zresztą wchódź wszędzie. :) + Dziękuje za opinię

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.