piątek, 14 października 2016

Wywiad+Mieszkania #1

Witajcie!
Dzisiaj będąc na skwerku zobaczyłam osobę znaną mi już- Truskaweczkę :) Była ona kiedyś moją świadkową na ślubie. Zapytałam się o wywiad c: Zgodziła się ;)
1. Więc tu przedstawiam się że jestem z bloga ;) Zapytałam się jej o temat 500 G.
Tu chyba chodziło z lekka o zazdrość czyż nie? Jak rozdawali 200 G dużo małych lvl chodziło z vipem i ubraniach za g. Nie obrażam Cię ;)
2. Wiele kłótni jest we współczesnej awatarii. Chciałam aby Ona mi powiedziała swoje zdanie o tym kto jest prowokatorem.
Według Niej- małe. W sumie na moje też bo często ktoś mi się pyta kupisz vipa albo dasz mi 999 G. Oczywiście odpowiadam że ,,nie'' Nie dlatego że nie mam serca. W XXI wieku czas to pieniądz :D Więc tu przyznaje jej w 100 % racje.
3. Turcy-dużo osób na awatarii ich nie lubi (..) Byłam ciekawa czy ona też? Ja osobiście ich nie lubię. Może dlatego że kiedyś gwa*cili mnie i moją koleżankę. Albo dlatego że szwędają się po 
naszych serwerach-stworzonych dla Polaków. Tutaj ma również rację. Po co robią terroryzm na awatarii? Oczywiście ,,terroryzm'' bo nie zabijają nikogo XD Przede wszystkim nadmierny SPAM na chacie z ich strony. Okej to tyle z tematu WYWIAD. Dziękuję i pozdrawiam Truskaweczkę :D
Okej teraz pierwsza część zabawy zapowiedzianej kilka godzin temu. 
Mieszkania. Dzisiaj 2 domy :)
Więc będąc na skwerku spotkałam osobę której chciałam zwiedzić salon ;)
Była to Zuzia.
Ma ona 2.6 komfortu. Dość sporo. Zobaczmy jej salon.
XD Dziada i baby brakuje. Widzę tutaj rzeczy z Hallowen (2015 rok) XD Nie no Poważnie powinna coś z tym zrobić
Kolorystyka: 6/10 Tutaj jedyne co pasuje to ściany i choineczka niebieska c: No i jeszcze tak trochę pasują gwiazdki i kanapa C:
Rozplanowanie: 8/10 Dobrze że nie stawiała wszystkiego na środku tylko na bokach. Dość spoko. Ewentualnie nagrody na odwal się x3
Komfort: 7/10 W sumie są kanapy jak w typowym salonie ;) Jest gdzie usiąść :3
Zgodność z motywem obecnym: 3/10 czemu tylko 3? Bo są choinki no i mała dynia z Hallowen XD
                                        W sumie: 24/40 
Gitara połowa jest :P Uważam że oceniłam dość surowo ale sprawiedliwie.
Kolejna osoba to Magiczna. 
13 K komfortu to dość sporo c'nie?  Ale wchodząc do jej domu przeżyłam zawiedzenie. 
 Jedyną rzeczą co zrobiło na mnie wrażenie to palma XD Jest ona dość droga a ona widać po salonie że bardziej inwestowała goldy w ubrania ;) Te 13 k komfortu może jest stąd, że ma pokoje na eventy np: zimowy. C: 
Kolorystyka: 8/10 Z czystym sumieniem daję jej 8 punktów. Ściany, podłogi, kanapa, skrzynka, palmy no i serwis do herbaty pasują do siebie i robią wrażenie przytulnego domku c:
Rozplanowanie 9/10 Wszystko jest spoko i jak ja to mówię to wszystko nie jest przy kupie XD Jedyne co tutaj nie widać to ta palemka obok skrzynki. Jeszcze drobną wadą jest to że  mogłaby ona róża przestawić obok drzwi x3
Komfort 7/10 Jest serwis, jest kanapa, jest fotel, są palmy! Czego chcieć więcej? :3 Może jakiegoś okna? XD Te 3 punkty odjęłam za brak ona c:
Zgodność z obecnym motywem:8/10No bądź co bądź mamy jesień x3 Palmy tu stanowczo nie pasują!
W sumie: 32 punkty. Nie wiele brakowało do maksymalnej ilości (bo tylko 8 x3) Ale to co. Teraz ostatecznie pojedynek. który salon lepszy?
Lepszy dom Magicznej x3 To tylko moje zdanie c; Ale spoko
To już na tyle <3
Papa i wypatrujcie jutro albo Teledysku albo niespodzianki
~Karma

1 komentarz:

  1. I simply coᥙldn't depart ʏour site before suggesting that Ι actᥙally loved thе
    usual іnformation a person supply іn your guests?
    Iѕ goіng tօ Ƅe agaіn incessantly tօ check oᥙt new posts

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.