poniedziałek, 17 października 2016

AWATARIA, A RZECZYWISTOŚĆ - NAPAD WENY, MOJE RYSUNKI Z OSTATNICH MIESIĘCY

Witajcie!
Nie mogłam się powstrzymać od napisania tego posta, wiem że jestem taka chwalipięta tymi swoimi bazgrołkami... nie wiem po prostu to kocham (rysować). ♥
Dzisiejszy post będzie trochę INNY, niż wszystkie z tej serii.
Strona ''Nasze Rysunki'' świeci pustkami, trzeba co nieco dodać co? :D
Dobra zaczynajmy zwiedzanie mojego muzeum bazgrołków. XD
Jak wiecie, może nie na Facebooku organizuję taką akcję, że rysuje Awatarów swoich widzów.
Przede wszystkim tym, którzy należą do grupy na Facebooku AWATARIA OCZAMI YOUTUBERÓW (GRUPA OFICJALNA), a! Przy okazji dziękuję ! Na grupie jest już 140 członków! <33
Tutaj rysunek dla Zuzki xoxo, jeszcze z poprzedniego miesiąca! O.o
Tutaj rysunek dla naszej Julci. ♥
To jest jej Awatarka na Facebooku. (pierwszy rysunek, w moim nowym szkicowniku)

Tutaj rysunek dla mojej przyjaciółki z klasy, która też czasem gra w Awatarię.
Poprosiła, więc narysowałam! :D
Tutaj kolejny rysuneczek dla członkini naszej grupy. Pozdrawiam! ♥
PS. Troche będzie tutaj tych rysunków. xD

Tutaj z kolei rysunek dla Karmy. Naszej administratorki.
Pozdrawiam Karma! ♥
A tutaj? Rysunek dla naszej wiernej czytelniczki Kasi! ♥
Takżę pozdrawiam! ♥♥♥

Rysunek dla naszej Lily! :D
Pozdrawiam Lily! ♥
Tutaj kolejny rysuneczek dla naszej czytelniczki!
Także pozdrawiam! ♥

Ten już z tego miesiąca. ♥♥♥
Rysunek dla Pytka, autora naszego bloga. ♥
Pozdrawiam ! ♥

Rysuneczek dla Taylor, tym razem sama twarz i bez kolorów,
ale w szczególności się do niego przyłożyłam. ♥♥♥
Tutaj rysunek dla Madzi, z przed 2 miesięcy. ♥
Przepraszam, że tak późno dodaje go na bloga, ale już nie pamiętam czy on był tu publikowany... 

Ostatni rysuneczek dla Crazy Girl!
Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

A więc to są wszystkie rysunki, które chciałam wam pokazać!
Mam jeszcze kilka w zanadrzu, ale są to rysunki na konkursy Halloweenowe na innych blogach.
Czy pokażę? Oczywiście, ale już po konkursie! ♥
~EmiRuda MCA





2 komentarze:

  1. Ja p... Jak Ty ślicznie rysujesz! <3 Normalnie cuda! Też chcę mieć taki talent :c
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.